Testa brauciens

Ģimenes auto ar 1 l/100 km patēriņu – Škoda Kodiaq iV plug-in hibrīda lietotāja pieredze
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Ja vēlaties SUV ar augstu sēdpozīciju, Škoda Kodiaq jums patiks. Tas ir tāpēc, ka, sēžot pie stūres, auto šķiet masīvs un augsts, kaut ne tik augsts kā Land Rover Discovery.
Sēdekļi sniedz drošu atbalstu, un sēdvietu veido labs sēdekļa-stūres-pedāļu trīsstūris.
Patīkams pārsteigums ir trīs apaļās pogas uz priekšējā paneļa: tās nodrošina gan klimata, gan dažādu citu funkciju vadību – no audio sistēmas skaļuma līdz braukšanas režīmiem.
Redzamība uz priekšu ir laba, jo priekšējie jumta balsti ir salīdzinoši šauri. Arī manevrēšana atpakaļgaitā nav tik nervoza kā ar dažiem citiem automobiļiem šajā klasē.
Salona telpas ziņā Kodiaq spēlē vienā līgā ar Hyundai Santa Fe un Kia Sorento, tiesa, šie automobiļi ir nedaudz platāki.
Kodiaq otrā rinda pilnīgi noteikti nav ekonomiskā klase. Abās ārējās sēdvietas ērti jutīsies 185+ cm gari cilvēki pat tad, ja priekšējie sēdekļi ir pabīdīti uz aizmuguri, bet vidējā sēdvieta ir pietiekami plata, lai braucējs tajā nejustos iespiests.
Vairāk vietas otrajā rindā ir tikai Santa Fe un Sorento. Šie divi arī piedāvā plašākus trešās rindas sēdekļus, ar kuriem Kodiaq gadījumā būs apmierināti neliela auguma braucēji (arī tāpēc, ka iekāpšanai aizmugurē nepieciešams zināma izveicība).
Kodiaq otrās rindas sēdekļus var bīdīt garenvirzienā un tiem var regulēt atzveltnes leņķi, lai pielāgotu salona telpu pasažieru vai kravas pārvadāšanai. Trešās rindas sēdekļi nolaistā veidā iegulst bagāžas nodalījuma grīdā, un to pacelšana un nolaišana ir ļoti vienkārša.
Papildus tam salonā ir milzīgas, izoderētas durvju kabatas, divi cimdu nodalījumi un citas vietas sīklietu glabāšanai.
Kodiaq ir viens no lielākajiem bagāžas nodalījumiem savā klasē – oficiālais rādītājs ir 910 litru. Septiņu sēdvietu versijā tas ir nedaudz mazāks, taču praksē šī atšķirība ir nebūtiska. Vēl viens pluss – pat aiz paceltiem trešās rindas sēdekļiem ir pieejama vieta bagāžai (345 l).
Bagāžas grīdai ir regulējams augstums, un zem tās veidojas atsevišķs nodalījums. Izņēmums ir uzlādējamais hibrīds, kurā šo vietu aizņēmis gaitas akumulators.
Škoda Kodiaq tiek piedāvāts trīs izpildījumos – Selection, SportLine un RS, no kuriem pēdējais ir paredzēts tikai mašīnām ar jaudīgāko benzīna dzinēju.
Tā vieglā hibrīda audomobilis maksā no 36 680 eiro, 150 ZS dīzeļauto no 40 700 eiro, bet uzlādējamais hibrīds no 42 470 eiro. Atšķirība starp Selection un SportLine ir ap 4000 eiro.
Selection izceļas ar salīdzinoši bagātīgu standarta aprīkojumu, bet SportLine paver piekļuvi dažādām dizaina ekstrām, to skaitā 19+ collu diskiem, eksterjera elementiem, īpašai salona apdarei u.tml.
€
Testa brauciens
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Testa brauciens
Kā zināt, ka pa priekšu brauc jaunākā modeļu gada Škoda Karoq? Protams, pēc uzraksta uz …
Testa brauciens
Kas tas ir? Kopš Škoda vēsturiskās debijas lielo SUV klasē pagājuši gandrīz pieci gadi, …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt …
Auto tests
Suzuki SX4 S-Cross ir ietilpīgs un praktisks ģimenes auto ar mazām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …