Testa brauciens

Eko rallija dalībnieks Krišjānis Caune vērtē jauno Škoda Enyaq
Jaunais Škoda Enyaq patiesībā ir vērienīgi uzlabots iepriekšējais. Šodien braucam ar …
Neatkarīgi no izvēlētā sēdvietu skaita – piecām vai septiņām, Škoda Kodiaq būs ievērojami pieejamāks nekā Kia Sorento un Land Rover Discovery Sport. Cenas ziņā tuvākais konkurents ir Peugeot 5008, bet Citroën C5 Aircross ir lētāks. Te vērts pieminēt, ka Kodiaq paredzama laba atlikusī vērtība.
Degvielas ekonomija nav tālu no labākajiem rādītājiem septiņvietīgo automašīnu klasē. Piemēram, versija ar vieglā hibrīda 1,5 litru benzīna dzinēju oficiāli patērē no 5,9 līdz 6,6 litriem, savukārt 150 ZS dīzeļa patēriņš ir zem sešiem litriem (5,3–5,9 l/100 km). Tiesa, 5008, aprīkots ar līdzvērtīgiem dzinējiem, ar to pašu degvielas daudzumu tiek mazliet tālāk un rada nedaudz mazāk CO2.
Apsverot variantus, mēs ieteiktu izmēģināt uzlādējamo hibrīdu, jo tā 100+ km elektriskā sniedzamība var nodrošināt lētu ikdienas braukšanu.
Sāksim ar labo – Kodiaq salons izskatās ļoti eleganti un mājīgi. Iekārtojoties savā sēdvietā, jūs novērtēsiet augstvērtīgu materiālu kombināciju, kas var ietvert audumu, ādu, Alcantara un koku. Ņemot vērā, ka Kodiaq pārstāv septiņvietīgo SUV tirgus pieejamāko sektoru, tā sniegums šajā ziņā ir iespaidīgs.
Tomēr septiņvietīgo automobiļu klasē ir arī Audi Q7 un BMW X7, un tie demonstrē augstāku kvalitātes līmeni. Nē, nē, nav tā, ka Kodiaq būtu slikti izgatavots. Lielākoties tas ir salikts tikpat labi kā Kia Sorento un Peugeot 5008, taču ir detaļas, tostarp centrālā konsole, kas, pret tām atspiežoties, padodas. Q7, X5 vai Land Rover Discovery Sport tā nenotiek. Arī trīs superērtās pogas uztveramās kvalitātes ziņā mazliet izkrīt no rāmjiem.
Kodiaq vēl ir tik jauns, ka mēs nevaram droši pateikt, cik uzticams tas būs. Tomēr piebildīsim, ka 2024. gada What Car? uzticamības apsekojumā Škoda ieņēma 13. vietu (no 31 ražotāja). Salīdzinājumā Citroen ieņēma 7. vietu, Volkswagen 18. vietu, Peugeot 19. vietu, bet Land Rover tikai 27. vietu.
Neparedzētas atteices jāsedz solīdai piecu gadu/100 000 km garantijai.
Euro NCAP jaunajam Kodiaq ir piešķīris piecas pilnas zvaigznes. Visaugstākos rezultātus tas ieguva par pieaugušo pasažieru un bērnu aizsardzību – attiecīgi 89 un 83%.
Kodiaq ir pilns gaisa spilvenu komplekts (vadītāja un pasažiera priekšējie un sānu gaisa spilveni, kā arī priekšējie un aizmugurējie aizkarveida spilveni). Autovadītāja rīcībā ir vairākas braukšanas palīgsistēmas, tostarp automātiskā avārijas bremzēšana (AEB), priekšējās un aizmugurējās šķērseniskās satiksmes brīdinājums, joslu asistents, aklo zonu uzraudzība, ceļa zīmju atpazīšana un vadītāja noguruma kontrole.
Priekšējā pasažiera sēdeklī un otrās rindas ārējos sēdekļos ir ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājumi, bet to nav trešajā rindā.
€
Testa brauciens
Jaunais Škoda Enyaq patiesībā ir vērienīgi uzlabots iepriekšējais. Šodien braucam ar …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunā Octavia RS prezentācija notika Horvātijas Grobņikas autodromā, dodot mums …
Testa brauciens
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Opel Mokka lepojas ar bagātīgu aprīkojumu, turklāt tam ir pieejams plašs efektīvu dzinēju klāsts. Tomēr konkurenti, tostarp Škoda Kamiq, būs soli priekšā, jo ir ietilpīgāki salonā un labāk vadāmi. Ja jūs iegādājaties …
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Eksistē pat vēl lētāki kompaktie SUV, taču Vitara ir viens no ietilpīgākajiem un labāk aprīkotajiem. …