Testa brauciens

KIA EV9 pirmais brauciens
Elektromobiļu ēra ir devusi zaļo gaismu vēl nebijušām idejām un pārdrošiem eksperimentiem. Kurš gan pirms …
Ir tikai viena izvēles iespēja – hibrīddzinējs ar automātisko pārnesumkārbu. Tā CO2 emisijas “zaļājkajā” versijā ir vien 88 g/kg, bet pārsniedz 100 g/kg slieksni, ja tu izvēlies 18 collu izmēra diskus. Degvielas patēriņš ir jo īpaši mazs pilsētā, kur sastrēgumos Niro var pārvietoties tikai ar elektrību vien.
Interjera arhitektūra ir līdzīga kā citiem jaunākajiem Kia modeļiem, arī izmantoto materiālu mikslis ir apmēram tāds pats. Tas nozīmē – mīksta plastmasa paneļa un priekšējo durvju augšpusē, kamēr vietās, kuras skatiens un rokas skar retāk, izmantota cietāka plastmasa. Kopumā viss izskatās labi, turklāt jāņem vērā, ka arī uz Niro attiecas Kia septiņu gadu garantija.
Visiem Niro ir konkurētspējīgs drošības aprīkojums. Pieejamas arī jaunākās elektroniskās drošības tehnoloģijas.
€
Testa brauciens
Elektromobiļu ēra ir devusi zaļo gaismu vēl nebijušām idejām un pārdrošiem eksperimentiem. Kurš gan pirms …
Testa brauciens
Kia attīstība divās aizvadītajās desmitgadēs bijusi patiesi aizraujoša. Radusies globālās industrijas …
Testa brauciens
Toyota Highlander un Kia Sorento. Mūsu ielās tie pagaidām ir retums. Otrpus okeānam šis duets ir …
Testa brauciens
Ja nu jums agrāk gadījies braukt ar Kia Sorento, varat visu …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Kia Proceed ir jau trešais virsbūves tips, kas papildina jaunā Ceed modeļu paleti, sekojot tradicionālajam …
Testa brauciens
Autopircēju ceļveža What Car? ikgadējā balvu pasniegšanas ceremonijā Londonā par gada labāko auto atzīts …
Testa brauciens
Kia Niro izskatās pēc tipiska krosovera, taču aiz šķietami ierastās ārienes slēpjas pilnīgi …
Testa brauciens
Līdzšinējas paaudzes Sportage kļuva par pavērsiena punktu Kia attīstībā. Ilgus gadus …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …
Auto tests
Opel Mokka lepojas ar bagātīgu aprīkojumu, turklāt tam ir pieejams plašs efektīvu dzinēju klāsts. Tomēr konkurenti, tostarp Škoda Kamiq, būs soli priekšā, jo ir ietilpīgāki salonā un labāk vadāmi. Ja jūs iegādājaties …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt …