Auto tests

Audi
Q5
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Elektromotors darbojas saskanīgā tandēmā ar benzīna motoru. Kopējā hibrīdsistēmas jauda mērojama ar 141 ZS un 264 Nm, kas nedaudz vairāk kā 1,4 tonnas smagajam auto ļauj 0-100 km/h paātrinājumu veikt 11,5 sekundēs. Maksimālais ātrums – mazliet virs 160 km/h.
Kia apgalvo, ka Niro, pretēji lielākajai daļai hibrīdu, ir braukšanas baudas iemiesojums. Tomēr, lai arī ar Niro braukt ir patīkami, par baudu runāt nozīmē nedaudz pārspīlēt. 16 collu riteņu izmērs ir orientēts uz degvielas ekonomiju, taču asākos pagriezienos tiem ir tendence izslīdēt. Arī stūres reakcija varēja būt informatīvāka. Virsbūves sasvere gan praktiski nav jūtama, arī gaitas komforts ir pilnībā pieņemams.
Kia izdevies labi apslāpēt 1,6 litru tilpuma četrcilindru motora troksni un vibrāciju, tāpēc hibrīdsistēmas pārslēgšanās no viena agregāta uz otru praktiski nav dzirdama. Troksnis parādās vien pie augstākajiem dzinēja apgriezieniem. Vēl viens faktors, kas pozitīvi ietekmējis atmosfēru salonā, ir sešpakāpju divsajūgu automātiskā pārnesumkārba. Pateicoties tai, Niro izdevies izvairīties no fona trokšņa, kas ir blakusefekts hibrīddzinējiem ar CVT transmisiju, kā piemēram – Toyota Prius.
€
Auto tests
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
Opel Mokka X ir stilīgs un labi aprīkots, taču vairākās jomās atpaliek no konkurentiem …
Auto tests
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …