Testa brauciens

Hyundai Inster pirmais brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Hyundai Tucson vadītāja sēdeklis nav novietots tik augstu kā Volvo XC40 - par to ir vērts padomāt, ja vēlaties, lai jūsu sēdpozīcija līdzinātos sēdēšanai tronī. Tomēr, pateicoties standarta aprīkojumā iekļautajam elektriski regulējamajam jostasvietas balstam, sēdeklis ir ērts garos ceļojumos.
Premium komplektācijā ir pieejami pilnībā elektriski regulējami sēdekļi, bet par papildus maksu to var aprīkot ar atmiņas funkciju.
Tucson ir 12,3 collu digitālais vadītāja displejs ir viegli nolasāms, taču tam trūkst plašākas konfigurācijas iespējas. Visas uz paneļa novietotās pogas un fiziskās ciparnīcas atrodas vadītāja tuvumā, tostarp liels vadības panelis zem informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrāna, kas ļauj ļoti viegli regulēt temperatūru.
Šeit ir dažas skārienjutīgas vadības pogas, kuras ir sarežģītāk vadīt ar taustes palīdzību, taču tās nav saistītas ar funkcijām, kuras jūs izmantosiet bieži.
Ja bērnībā apēdāt visus zaļumus un izaugāt garš un spēcīgs, Hyundai Tucson dāsnās salona proporcijas jums nāks par labu. Šeit ir daudz vietas kājām un vismaz tik daudz vietas galvai, cik piedāvā jebkurš ģimenes SUV. Turklāt tas ir tikpat plašs kā daudzi konkurenti, tostarp Ford Kuga un Kia Sportage.
Priekšējo durvju kabatas ir nelielas, taču ietilpīgais cimdu nodalījums un divlīmeņu centrālā konsole ietver dažādus sīklietu glabāšanas nodalījumus. Arī virs cimdu nodalījuma izveidots atsevišķs glabāšanas plauktiņš. Īsāk sakot, jums nebūs grūti paslēpt savas sīklietas.
Tucson aizmugurējie sēdekļi ir lieliski piemēroti garākiem cilvēkiem, tāpēc, ja jūs bieži pārvadājat gan pieaugušos, gan jauniešus, šis noteikti ir auto, kuru vērts izmēģināt. Šeit ir pietiekami daudz vietas, lai ērti varētu sēdēt arī gara auguma braucēji, pat tad, ja priekšējie sēdekļi ir atvirzīti krietni atpakaļ. Zem priekšējiem sēdekļiem ir daudz vietas kājām, un brīvā telpa galvām ir lieliska.
Aizmugurējie sēdekļi nav bīdāmi uz priekšu un atpakaļ, kā tas ir Ford Kuga un VW Tiguan, taču sēdekļu atzveltnes ir iespējams atgāzt, lai pasažieri justos ērtāk garā braucienā. Sēdekļu atzveltnes var nolocīt 40/20/40 dalījumā, tādējādi maksimāli palielinot pasažieriem un garākai bagāžai pieejamo vietu.
Tucson bagāžnieka ietilpība ir 620 litri, kas ir viens no labākajiem rādītājiem ģimenes SUV klasē. Tomēr šis skaitlis attiecas uz versiju bez hibrīddzinēja. MHEV un parastā hibrīda automašīnām ir 577 litri, bet PHEV - 558 litri.
Mēs veicām koferu pārvadāšanas testu, un Tucson PHEV mums izdevās ietilpināt septiņus koferus zem bagāžas nodalījuma plaukta. Tas ir tikpat daudz, cik Volvo XC40. Hibrīdā mums izdevās ietilpināt astoņus koferus, kas atbilst Kia Sportage Hybrid.
Sākuma līmeņa Tucson (Comfort) modeļiem ir bagātīgs aprīkojums - 17 collu vieglmetāla diski, apsildāma stūre, LED priekšējie lukturi, distances sensori, vējstikls ar akustisko pārklājumu, kruīza kontrole, inteliģentā atslēga un citas ekstras.
Premium versijā būs arī Matrix-LED priekšējie lukturi, izliekts platekrāns (12,3" +12,3" LCD instrumentu bloks un skārienekrāns), head-up displejs, Krell Premium audiosistēma ar 8 skaļruņiem un subvūferi, kā arī dažādi citi labumi.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …
Auto tests
Eksistē pat vēl lētāki kompaktie SUV, taču Vitara ir viens no ietilpīgākajiem un labāk aprīkotajiem. …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …