Testa brauciens
                        CUPRA Leon pirmais brauciens
KAS TAS IR? Ja nesekojat Volkswagen grupas Spānijas spārnam, CUPRA marka …
                            
                                        
CUPRA Born iespējams izvēlēties vienu no divām akumulatora kapacitātēm - 63 vai 82 kWh - un neatkarīgi no tā, kuru no tiem izvēlaties, aizmugurējos riteņus darbina viens elektromotors. Kopš 2024. gada atjauninājuma visām versijām ir jaudīgāks e-Boost elektromotors.
Born ar mazāko bateriju oficiāli spēj veikt sprintu no 0 līdz 100 km/h tikai 6,7 sekundēs, kas ir ievērojami ātrāk nekā Renault Megane E-Tech (7,5 sekundes).
Smagākajai 82 kWh versijai tas aizņem nedaudz vairāk - 7,1 sekundi, bet visnaskākā versija šo spurtu veic 5,6 sekundēs. Tiesa, Hyundai Ioniq 5 N ir vēl ātrāks, veicot šo pašu distanci 3,4 sekundēs.
Born oficiālā sniedzamība ar vienu uzlādi ir 424 km 63 kWh versijai, bet 548 kilometri 82 kWh modifikācijai. Ikdienā tik tālu neizdosies aizbraukt, taču, lai gūtu priekšstatu, vasarā ar lielāko bateriju mums izdevās veikt 473 km distanci.
                                        
Born ir pietiekami ērts elektromobilis, kas labi absorbē ceļa nelīdzenumus. Klīrenss ir nedaudz zemāks salīdzinājumā ar VW ID.3, padarot šo elektroauto nedaudz cietāku, taču atšķirība nav būtiska.
Par papildu samaksu var iegūt dinamisko balstiekārtas vadību, kas ļauj regulēt amortizatoru stingrību un mainīt braukšanas režīmus. Tādējādi Born nodrošina pienācīgu komfortu arī tad, ja auto būs apauts ar 20 collu vieglmetāla diskiem.
Lai gan Born gaitas īpašības ir līdzvērtīgas tiešajiem konkurentiem, tās nav gluži nekopē tādus neelektrisos ģimenes automobiļus kā Seat Leon un VW Golf. Bedres tas pārvar ar lielāku mieru, savukārt uz šosejas jūtamas mazliet lielākas virsbūves svārstības.
                                        
Braucot pa pilsētu, Born ir ļoti kluss. Vienīgie trokšņi, kas nonāk salonā, būs no balstiekārtas. Pārvietojoties ar ātrumu 100 km/h, ceļa un vēja radītais troksnis ir nedaudz lielāks nekā Megane, taču Born joprojām ir ļoti kluss.
€ 
Testa brauciens
                        KAS TAS IR? Ja nesekojat Volkswagen grupas Spānijas spārnam, CUPRA marka …
Testa brauciens
                        KAS TAS IR? CUPRA Terramar ir kompaktklases piecdurvju krosovers un līdz šim lielākais …
Testa brauciens
                        KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
                        …
Testa brauciens
                        Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
                        Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
                        Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
                        Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
                        Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
                        
                            BYD Seal | 
                    € 46 930 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            BYD Sealion 7 | 
                    € 47 810 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            CUPRA Tavascan | 
                    € 51 500 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            CUPRA Born | 
                    € 39 990 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            GWM ORA 03 | 
                    € 26 995 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Honda e:Ny1 | 
                    € 49 430 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Hyundai Inster | 
                    € 25 990 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Hyundai Ioniq 5 | 
                    € 45 990 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Lexus UX300e | 
                    € 61 000 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            MG S5 | 
                    € 32 990 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Nissan Ariya | 
                    € 39 591 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Škoda Elroq | 
                    € 34 700 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Subaru Solterra | 
                    € 49 900 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Tesla Model S | 
                    € 65 000 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Tesla Model X | 
                    € 80 000 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Volkswagen ID.4 | 
                    € 38 700 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Volkswagen ID.3 | 
                    € 36 100 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Volvo EX90 | 
                    € 94 836 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Volvo EX40 | 
                    € 52 146 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            XPeng G6 | 
                    € 43 500 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				
Auto tests
Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …