Testa brauciens

Modernizētā Volvo XC90 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Vēl nesen “Zero 2030” tipa stratēģijas ietvaros lielam iekšdedzes krosoveram vairs …
Volvo EX90 pieejams divās versijās: Twin Motor un Twin Motor Performance. Abām modifikācijām ir divi elektromotori un četru riteņu piedziņa.
Twin Motor versijas jauda ir 408 ZS, un līdz 100 km/h tas oficiāli paātrinās 5,9 sekundēs, savukārt Twin Motor Performance versijā jauda ir palielināta līdz 517 ZS, bet 0–100 km/h spurtu tas paveic vien 4,9 sekundēs. Tas ir iespaidīgi tik smagam SUV, taču nedaudz lēnāk nekā BMW iX xDrive50 M Sport.
Neatkarīgi no tā, kuru no EX90 modeļiem izvēlaties, kad spiežat labo kāju uz leju, jaudas ir vairāk nekā pietiekami, un starp modifikācijām jūs diezin vai pamanīsiet atšķirību, ja vien Twin Motor Performance režīmā neaktivizēsiet Performance režīmu. Akseleratora pedālim ļoti labi izdodas pārvaldīt visu jaudu un attīstīt to vienmērīgi un izsvērti - pie maziem ātrumiem pedāļa reakcija nav strauja.
EX90 nodrošina precīzu, labi nosvērtu stūrēšanu, tāpēc nebūs problēmu mierīgi vadīt šo SUV pilsētā vai uz šosejas. Tomēr tas joprojām ir augsts un smags automobilis, kura svars ir teju 2700 kg (tikai akumulators vien sver aptuveni 600 kg).
Paātrinot tempu uz līkumotāka ceļa, būs jūtamas nelielas virsbūves svārstības, un, lai gan diez vai jūs iegādājaties lielu elektrisko SUV, lai izbaudītu azartu, BMW iX līkumu sekcijās būs aizraujošāks.
Visiem EX90 ir 20-21 collas vieglmetāla diski, taču standarta adaptīvā pneimobalstiekārta palīdz novērst visus trūkumus, kas saistīti ar tik lieliem riteņiem. Ja balstiekārta ir aktivizēta maigākajā komforta režīmā, braukšana ir diezgan patīkama.
Salonā nebūs dzirdami balstiekārtas trokšņi, turklāt jūs netraucēs arī citas skaņas. Vēja un ceļa trokšņi ir samazināti līdz minimumam - tik ļoti, ka trešās rindas pasažieris, iespējams, varētu sarunāties ar autovadītāju čukstus.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vēl nesen “Zero 2030” tipa stratēģijas ietvaros lielam iekšdedzes krosoveram vairs …
Testa brauciens
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Hyundai Inster ir lielisks kompaktais elektromobilis, kas nodrošina ērtu braukšanu, konkurētspējīgu cenu un garāku akumulatora darbības diapazonu nekā konkurenti. Mēs uzskatām, ka tā ir lieliska izvēle pircējiem, kas meklē …
Auto tests
Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …