Sakām ardievas Auris Touring Sports, kura vietā Toyota modeļu paletē ir nostājies Corolla Touring Sports.
Tāpat kā Corolla hečbeks, arī Touring Sports konstruēts uz ražotāja inovatīvās TNGA platformas, kas ļauj novietot dzinēju zemāk – tas nozīmē zemāku smaguma centru un attiecīgi – labākas vadāmības īpašības. Automašīnas konstrukcija tagad ir par 60% stingrāka nekā iepriekš, un neatkarīgā aizmugures piekare ir standartaprīkojums. Mainīta arī priekšējās ass Makfērsona statņu ģeometrija, lai stūrēšana būtu vēl atsaucīgāka.
Taču galvenais Corolla Touring Sports intrigas pamats ir fakts, ka dīzeļdzinējus ir aizstājuši hibrīddzinēji. Tādējādi Corolla piedāvā praktiski tās pašas priekšrocības kā Prius, tikai – iepakotas daudz saprotamākā ārējā veidolā. Taču universāļu klasē būtisks ir tāds faktors kā ietilpība un, protams, funkcionalitāte. Tāpēc atbildi uz jautājumu, kāds šis modelis ir, salīdzinot ar konkurentiem, meklē šajā testā.
Lapa 1 no 4