Testa brauciens

Toyota lielākais furgons Proace Max brauc gan ar dīzeli, gan elektrību
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Mēs vēl neesam redzējuši Corolla Touring Sports skopāko versiju, taču šķiet, ka salons tai diez vai dramatiski atšķirsies no tā, ko redzam šobrīd (ja neskaita, ka displeja izmērs instrumentu panelī nebūs vairs 7, bet gan 4,2 collas). Transmisijas tunelis ir augstāks un platāks nekā iepriekš, tomēr viss pārējais kļuvis vienkāršāks un gaumīgāks. Patīkamu iespaidu atstāj arī “piano black” un hromētie apdares akcenti.
Lai uzlabotu ceļa pārrredzamību, Toyota inženieri ir sašaurinājuši priekšējās jumta statnes, pazeminājuši dzinēja pārsega līniju un pārvietojuši spoguļus uz durvīm. Taču manevrēšanu stāvvietās noteikti atvieglos distances sensori un atpakaļskata kamera. Touch & Go infosistēma pagaidām ir vienīgā opcija - Apple CarPlay vai Android Auto šajā modelī šobrīd nav pieejams.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūkst, taču otrajā rindā pietiekoši ērti arī tālākos braucienos būs vien maziem bērniem. Tiem, kas meklē ģimenes universāli jāņem vērā, ka vieta Corolla Touring Sports kravas nodalījumā ir atkarīga no izraudzītā motora, tieši tāpat kā gadījumā ar Corolla hečbeku.
Kamēr 1,2 un 1,8 litru motori ļauj Touring Sports demonstrēt 598 litru bagāžnieka ietilpību, modifikācijā ar 2,0 litru motoru šī ietilpība sarūk līdz 581 litram. Tas ir tāpēc, ka lielākā tilpuma motors neatstāj vietu baterijas novietošanai zem motora pārsega un tā ir novietota zem bagāžas nodalījuma grīdas. Golf universālis, Hyundai i30 universālis un Škoda Octavia universālis var lepoties ar lielāku kravas nodalijuma ietilpību, bet – neviens no tiem nav pieejams ar hibrīddzinēju.
Pat bāzes versijas Corolla Touring Sports var lepoties ar pieklājīgu aprīkojumu, taču mēs izvēlētos tādu modifikāciju, kurai ir pilns drošības aprīkojums, distances sensori un divzonu klimata kontrole, kā arī lielākais no abiem pieejamajiem infosistēmas ekrāniem. LED lukturi ir standartaprīkojumā.
€
Testa brauciens
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 31 800 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …