Auto tests
Audi
A6 Avant
Elegants biznesa klases universālis ar labu vērtības un cenas proporciju tiem, kam bagāžas nodalījuma ietilpība nav svarīgākais faktors. …
Mēs vēl neesam redzējuši Corolla Touring Sports skopāko versiju, taču šķiet, ka salons tai diez vai dramatiski atšķirsies no tā, ko redzam šobrīd (ja neskaita, ka displeja izmērs instrumentu panelī nebūs vairs 7, bet gan 4,2 collas). Transmisijas tunelis ir augstāks un platāks nekā iepriekš, tomēr viss pārējais kļuvis vienkāršāks un gaumīgāks. Patīkamu iespaidu atstāj arī “piano black” un hromētie apdares akcenti.
Lai uzlabotu ceļa pārrredzamību, Toyota inženieri ir sašaurinājuši priekšējās jumta statnes, pazeminājuši dzinēja pārsega līniju un pārvietojuši spoguļus uz durvīm. Taču manevrēšanu stāvvietās noteikti atvieglos distances sensori un atpakaļskata kamera. Touch & Go infosistēma pagaidām ir vienīgā opcija - Apple CarPlay vai Android Auto šajā modelī šobrīd nav pieejams.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūkst, taču otrajā rindā pietiekoši ērti arī tālākos braucienos būs vien maziem bērniem. Tiem, kas meklē ģimenes universāli jāņem vērā, ka vieta Corolla Touring Sports kravas nodalījumā ir atkarīga no izraudzītā motora, tieši tāpat kā gadījumā ar Corolla hečbeku.
Kamēr 1,2 un 1,8 litru motori ļauj Touring Sports demonstrēt 598 litru bagāžnieka ietilpību, modifikācijā ar 2,0 litru motoru šī ietilpība sarūk līdz 581 litram. Tas ir tāpēc, ka lielākā tilpuma motors neatstāj vietu baterijas novietošanai zem motora pārsega un tā ir novietota zem bagāžas nodalījuma grīdas. Golf universālis, Hyundai i30 universālis un Škoda Octavia universālis var lepoties ar lielāku kravas nodalijuma ietilpību, bet – neviens no tiem nav pieejams ar hibrīddzinēju.
Pat bāzes versijas Corolla Touring Sports var lepoties ar pieklājīgu aprīkojumu, taču mēs izvēlētos tādu modifikāciju, kurai ir pilns drošības aprīkojums, distances sensori un divzonu klimata kontrole, kā arī lielākais no abiem pieejamajiem infosistēmas ekrāniem. LED lukturi ir standartaprīkojumā.
€
Audi A6 Avant |
€ 41 430 |
|
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
|
||
Ford Mondeo universālis |
€ 22 700 |
|
||
Hyundai i40 universālis |
€ 18 340 |
|
||
Hyundai i30 CW |
€ 15 400 |
|
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
|
||
Mercedes-Benz E-klase universālis |
€ 45 050 |
|
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
|
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 19 360 |
|
||
Peugeot 508 SW |
|
|
||
Škoda Superb universālis |
€ 22 400 |
|
||
Subaru Levorg |
€ 29 490 |
|
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
|
||
Volkswagen Golf Variant |
€ 17 606 |
|
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
|
||
Volvo V60 universālis |
€ 27 967 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Elegants biznesa klases universālis ar labu vērtības un cenas proporciju tiem, kam bagāžas nodalījuma ietilpība nav svarīgākais faktors. …
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes universālis, kas konkurē ar Ford Mondeo …
Auto tests
Golf universālis ir stilīgs un skaists auto, taču no vērtības un cenas proporcijas viedokļa daži konkurenti piedāvā labākus auto. …
Auto tests
Peugeot 508 SW protams ir praktiskāks, nekā 508 sedans, tā bagāžas nodalījums ir tikpat ietilpīgs kā konkurentiem no Audi un BMW. Lai gan Peugeot universālis pieejams ar tām pašām komforta ekstrām, braukšanas īpašību …