Auto tests
Mercedes-Benz
E-klase universālis
Jauno auto tirgū būs grūti atrast vēl lielāku universāli par E-klasi. Tam ir daži trūkumi, bet lielais plašums visu atsver. …
Lai arī piedāvājumā ir 1,2 litru benzīna turbodzinējs, ražotājs prognozē, ka lielākā daļa pārdoto Corolla Touring Sports būs ar hibrīddzinēju. Pieejams hibrīddzinējs ar 1,8 litru VVTi benzīna motoru, kas ir identisks tam, kādu atradīsiet arī Prius, un 4,3 litru vidējais patēriņš pret mazo elektromotora un benzīna dzinēja kombinēto jaudu (121 ZS) skaidri parāda, kas šajā gadījumā ir prioritāte. Tomēr hibrīddzinējs ar 2,0 litru benzīna motoru visu nedaudz sašūpo. Ar 180 ZS jaudu un 7,9 sekunžu uzrāvienu no 0-100 km/h, tas ir ātrāks par līdzvērtīgu Honda Civic vai Ford Focus, tomēr paliek vērsts uz ekonomiju - CO2 izmešu daudzums ir nieka 89 g/km, un vidējais ražotāja norādītais patēriņš ir tikai 4,7 l/100 km.
Jaunā Corolla Touring Sports pārsteidz ar vadāmības īpašībām - zemais priekšgals maina virzienu ar necerētu precizitāti, un pati stūrēšana ar šauro ādas stūri ir baudāma. Virsbūves kustības tiek kontrolētas diezgan sportiskā manierē, tomēr gaita saglabājas pietiekami komfortabla, un pasīvā balstiekārta (adaptīvie amortizatori pieejami kā papildaprīkojums) bez piepūles tiek galā ar bedrēm un nelīdzenumiem. Ir panākts labs līdzsvars starp gaitu un vadāmību, turklāt, atšķirībā no sava priekšteča Auris Touring Sports, jaunais Corolla universālis spēj parādīt arī diezgan nebēdnīgu raksturu tiem, kam patīk sportisks braukšanas stils – it īpaši modifikācijā ar 2,0 litru benzīna motoru un elektromotoru.
Pagaidām esam izmēģinājuši tikai modifikācijas ar hibrīddzinējiem un tās ir OK. CVT transmisijai gan ir savas īpatnības, pie kurām jāpierod, bet - ieliekot to D režīmā, Corolla universālis sāk virzīties uz priekšu gandrīz bez skaņas, jo kustības uzsākšanu uz saviem pleciem ņem elektromotors. Eco režīmā elektromotora līdzdalība ir daudz lielāka nekā Sport režīmā, bet jebkurā gadījumā šī iesaiste ir lineāra un neuzbāzīga.
€
Audi A6 Avant |
€ 41 430 |
|
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
|
||
Ford Mondeo universālis |
€ 22 700 |
|
||
Hyundai i40 universālis |
€ 18 340 |
|
||
Hyundai i30 CW |
€ 15 400 |
|
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
|
||
Mercedes-Benz E-klase universālis |
€ 45 050 |
|
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
|
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 19 360 |
|
||
Peugeot 508 SW |
|
|
||
Škoda Superb universālis |
€ 22 400 |
|
||
Subaru Levorg |
€ 29 490 |
|
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
|
||
Volkswagen Golf Variant |
€ 17 606 |
|
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
|
||
Volvo V60 universālis |
€ 27 967 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Jauno auto tirgū būs grūti atrast vēl lielāku universāli par E-klasi. Tam ir daži trūkumi, bet lielais plašums visu atsver. …
Auto tests
Škoda Superb universālis ir komfortabls, labi aprīkots un ietilpīgs auto, kas ir katra iztērētā eiro vērts. Ja nevēlaties piemaksāt par vācu premium vai zviedru konkurentiem, daudzpusīgais Superb būs laba izvēle. …
Auto tests
Peugeot 508 SW protams ir praktiskāks, nekā 508 sedans, tā bagāžas nodalījums ir tikpat ietilpīgs kā konkurentiem no Audi un BMW. Lai gan Peugeot universālis pieejams ar tām pašām komforta ekstrām, braukšanas īpašību …
Auto tests
Opel Astra Sports Tourer ir labs ģimenes universālis, kas piedāvā lielu ietilpību par pieņemamu cenu, kā arī mūsdienīgas aprīkojuma opcijas, kādas parasti redzamas vien klasi augstākos auto. …