Auto tests
Ford
Kuga
Atjauninātais Ford Kuga joprojām ir pieklājīga izvēle šajā segmentā, tomēr dažiem konkurentiem būs stabilāka tālākpārdošanas vērtība. …
Vitara modifikāciju klāstā ir tikai benzīna motori - 120 ZS 1,6 litru atmosfēriskais motors un 140 ZS 1,4 litru turbomotors. Abiem nav ne vainas, taču dinamiskāks, protams, ir 1,4 litru turbo. Tikai 1,6 litru motors ir pieejams arī ar priekšpiedziņu un manuālo transmisiju, pārējām modifikācijām ir pilnpiedziņa. Jāņem vērā, ka pilnpiedziņas un automātiskās pārnesumkārbas izvēle atstās iespaidu uz Vitara dinamiku.
Vitara demonstrē labu līdzsvaru starp gaitas komfortu un vadāmību - gaita ir pacieta, taču nav nekomfortabla, balstiekārtai noturot auto asākos pagriezienos bez pārāk lielas sasveres. Vitara S modifikācijām ir vēl sportiskākā balstiekārta azartiskākas braukšanas piekritējiem. Pat garāki braucieni ar Vitara nenogurdina, turklāt 17 collu disku izvēle (standartā ir 16 collas) gaitas komfortu nepasliktina. Neraugoties uz to, ka stūres reakcija varēja būt informatīvāka, kopumā ar Vitara ir patīkami braukt.
Trokšņu izolācija nav Vitara stiprākā puse, taču jāņem vērā, ka benzīna motori nav skaļi, tāpēc pretvēja šalkoņa un ceļa trokšņi nebūs nepārvarama problēma.
€
Auto tests
Atjauninātais Ford Kuga joprojām ir pieklājīga izvēle šajā segmentā, tomēr dažiem konkurentiem būs stabilāka tālākpārdošanas vērtība. …
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Seat Ateca ir lētāks nekā Volkswagen Tiguan, it īpaši, ja salīdzina abu marku dārgākās modifikācijas, tomēr starp ne tik bagātīgi aprīkotiem modeļiem cenu atšķirība sarūk. Tomēr, salīdzinot ar Nissan Qashqai, par to …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …