Auto tests
Hyundai
Santa Fe
Hyundai Santa Fe ir laba alternatīva ģimenes minivenam jeb MPV. …
Vitara modifikāciju klāstā ir tikai benzīna motori - 120 ZS 1,6 litru atmosfēriskais motors un 140 ZS 1,4 litru turbomotors. Abiem nav ne vainas, taču dinamiskāks, protams, ir 1,4 litru turbo. Tikai 1,6 litru motors ir pieejams arī ar priekšpiedziņu un manuālo transmisiju, pārējām modifikācijām ir pilnpiedziņa. Jāņem vērā, ka pilnpiedziņas un automātiskās pārnesumkārbas izvēle atstās iespaidu uz Vitara dinamiku.
Vitara demonstrē labu līdzsvaru starp gaitas komfortu un vadāmību - gaita ir pacieta, taču nav nekomfortabla, balstiekārtai noturot auto asākos pagriezienos bez pārāk lielas sasveres. Vitara S modifikācijām ir vēl sportiskākā balstiekārta azartiskākas braukšanas piekritējiem. Pat garāki braucieni ar Vitara nenogurdina, turklāt 17 collu disku izvēle (standartā ir 16 collas) gaitas komfortu nepasliktina. Neraugoties uz to, ka stūres reakcija varēja būt informatīvāka, kopumā ar Vitara ir patīkami braukt.
Trokšņu izolācija nav Vitara stiprākā puse, taču jāņem vērā, ka benzīna motori nav skaļi, tāpēc pretvēja šalkoņa un ceļa trokšņi nebūs nepārvarama problēma.
€
Auto tests
Hyundai Santa Fe ir laba alternatīva ģimenes minivenam jeb MPV. …
Auto tests
Ikvienam, kam nepieciešams liels, ietilpīgs un elegants apvidus auto, testa braucienu sarakstā būtu jāiekļauj arī XC90 …
Auto tests
T-Roc krosovers nav tipisks Volkswagen, jo cenšas būt ne vien praktisks, bet arī modīgs. Dažu pircēju šaubas varētu rosināt T-Roc interjera apdares materiālu kvalitāte, taču kopumā T-Roc plusu ir krietni vairāk, nekā …
Auto tests
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …