Testa brauciens

Ģimenes auto ar 1 l/100 km patēriņu – Škoda Kodiaq iV plug-in hibrīda lietotāja pieredze
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Ērtas sēdpozīcijas ieņemšana pie stūres ir viegla un vienkārša neatkarīgi no braucēja auguma proporcijām. Visās versijās priekšējiem sēdekļiem ir augstuma regulēšana, un stūri var regulēt gan augstumā, gan dziļumā.
Jūs arīdzan novērtēsiet sēdekļu sniegto atbalstu un salīdzinoši augsto sēdpozīciju. O.K., Karoq nav tāds tornis kā Range Rover, tomēr jūs sēdēsiet augstāk nekā Mazda CX-30, nemaz nerunājot par parastajiem hečbekiem.
Dzīvi salonā atvieglo arī labi izvietotās un sagrupētās pogas un pārdomātais digitālais instrumentu panelis. Mums patīk informācijas apjoms un pielāgošanas iespējas, tostarp pilnekrāna kartes attēlošana.
Platas aizmugurējo durvju ailas atvieglo darbošanās ar bērnu sēdeklīšiem, un vietas daudzums gan galvām, gan kājām ir tāds, lai par to nesūdzēsies pat gara auguma pasažieri.
Mēs gan neieteiktu plānot garus braucienus ar trim aizmugurējiem pasažieriem – vidējais braucējs jutīsies iespiests, un viņa kājām traucēs transmisijas tunelis.
Joma, kur Karoq pilnībā satriec oponentus, ir aizmugurējo sēdvietu transformēšanas iespējas. Ja izvēlas Varioflex sistēmu, trīs individuālus sēdekļus var bīdīt garenvirzienā, regulēt to atzveltnes, un, ja nepieciešama kravas ekstrakapacitāte, izņemt pavisam. Standarta izpildījumā aizmugurējais sēdeklis ir fiksēts, un 60/40 attiecībā dalītajai atzveltnei nav iespējams regulēt slīpumu.
Karoq bagāžas nodalījuma tilpums ir 521 litrs vai visi 588 litri ar Varioflex, un tas ir viens no labākajiem rādītājiem klasē. Pēc izvēles bagāžnieku var papildināt ar augstumā regulējamu grīdas paneli. Tas veido līdzenu grīdu ar nolaistu aizmugurējo atzveltni un ‘nonullē’ augsto bagāžnieka slieksni.
Kā to varētu gaidīta no Škoda, Karoq ir dažādi atjautīgi sīkie risinājumi ērtākai mantu pārvadāšanai. Visā salonā ir daudz uzglabāšanas vietu, to skaitā lielas durvju kabatas.
Škoda piedāvā divus aprīkojuma līmeņus – Selection un SportLine. Selection izceļas ar praktiskāku ievirzi (ir pieejami Varioflex sēdekļi, kas SportLine nav paredzēti), savukārt SportLine ir bagātāks aprīkojums, kas vairāk uzsver dzīvesstila un dizaina aspektus.
Lai kuru jūs izvēlētos, jau standartā automobilim būs ļoti plašs drošības aprīkojums un dažādas ekstras, kas uzlabo komfortu, piemēram, bezatslēgas piekļuve, divu zonu klimata iekārta u.c.
Cenas sākas no 28 970 eiro par auto ar 1 litra dzinēju, mūsu favorīts ar 1.5 TSI motoru maksā no 30 580 eiro, bet dīzeļmašīnas maksā, sākot no 31 870 eiro.
€
Testa brauciens
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Testa brauciens
Kā zināt, ka pa priekšu brauc jaunākā modeļu gada Škoda Karoq? Protams, pēc uzraksta uz …
Testa brauciens
Kas tas ir? Kopš Škoda vēsturiskās debijas lielo SUV klasē pagājuši gandrīz pieci gadi, …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Hyundai Tucson ir vērts apsvērt, ja salona plašums ir jūsu prioritāšu sarakstā. Četriem gara auguma pieaugušajiem šeit būs pietiekami daudz vietas, bagāžnieks ir ietilpīgs, un salona kvalitāte ir iespaidīga, lai gan daži …
Auto tests
Eksistē pat vēl lētāki kompaktie SUV, taču Vitara ir viens no ietilpīgākajiem un labāk aprīkotajiem. …
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Volvo XC60 joprojām var konkurēt ar jaunākajiem konkurentiem, pateicoties plašajam, augstvērtīgajam interjeram un labi novērtētajam braukšanas un vadāmības līdzsvaram. Tā ir lieliska izvēle, lai gan Audi Q5 ir vēl …