Testa brauciens

Ģimenes auto ar 1 l/100 km patēriņu – Škoda Kodiaq iV plug-in hibrīda lietotāja pieredze
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Škoda 1 litra 115 ZS benzīna dzinējam piemīt pieklājīgs spars, un tas būs labs, ja lielāko daļu laika braucat pilsētā. Lai gan tas solīdi pilda minimālo programmu, mēs mudinām raudzīties uz 1,5 litru dzinēju ar 150 ZS, jo tas ir atsaucīgāks, labāk velk no nelieliem apgriezieniem, bet 0–100 km/h sprints ar to aizņem 8,9 sekundes.
Pats jaudīgākais benzīna motors ir 2 litru turbo ar 190 ZS, kas standartā tiek komplektēts ar pilnpiedziņas transmisiju, divsajūgu automātisko pārnesumkārbu un ir pieejams tikai dārgākajā SportLine izpildījumā. Tā ir pati ātrākā Karoq versija, jo ieskrējienam līdz 100 km/h ir nepieciešamas tikai 7 sekundes, tiesa, salīdzinājumā ar mūsu favorītu 1.5 TSI šāds automobilis ir visai dārgs.
Ja vēlaties dīzeli, ražotājs piedāvā divas opcijas: 2 litru turbodīzeli ar 115 vai 150 ZS. Jaudīgākā versija automātiski saņem automātisko pārnesumkārbu un pēc izvēles to ir iespējams aprīkot ar pilnpiedziņu. Šāds auto ir otrs straujākais Karoq, jo 0–100 km/h veic 8,7 sekundēs.
Karoq trumpis ir asu bedru un citu nelīdzenumu apstrāde pilsētā. Gaita kļūst pat vēl labāka uz šosejas un padara Karoq par lielisku garo gabalu kompanjonu. Līdzīgi patīkami mīkstajam Kia Sportage tas komforta ziņā apsteidz Seat Ateca un Peugeot 3008. Jā, Range Rover Evoque un Volvo XC40 ir vēl komfortablāki, taču tie maksā daudz dārgāk.
Pēc izvēles Karoq var aprīkot ar dinamisko šasijas kontroli (DCC), kas ļauj regulēt amortizatoru stingrību. Tā var padarīt Karoq vēl mīkstāku, taču bāzes auto bez DCC brauc tik patīkami, ka šī ekstra, mūsuprāt, nav papildu piemaksas vērta.
Karoq ir balstīts uz tiem pašiem tehniskajiem pamatiem, kas izmantoti Ateca un VW Tiguan, taču Škoda ir krietni nopūlējusies, lai apveltītu savu modeli savu īpašu raksturu, un tas trāpa tieši pa vidu starp komfortu un sportiskumu. Pagriezienos virsbūves sasvēršana ir izteiktāka nekā uz vadītāju orientētajai Ateca, taču Karoq ir tikpat veikls kā garākais un smagākais Tiguan.
Salīdzinot ar Sportage un Ateca, stūre ir viegla, taču tai piemīt smalka precizitāte, kas ļauj viegli traukties no līkuma uz līkumu. Turklāt jūsu rīcībā ir daudz saķeres, tāpēc šajā procesā jums netrūks pārliecības.
Lai gan dažām versijām ir pieejama visu riteņu piedziņa, negaidiet, ka Karoq būs lēta alternatīva tādiem spēcīgiem apvidus automobiļiem kā Land Rover Defender. Pilnpiedziņa šeit primāri domāta saķeres uzlabošanai, braucot nelabvēlīgos apstākļos.
Sāksim ar dzinējiem un pārnesumkārbām. Dīzeļdzinēji paceļ balsi paātrinoties, un uz pieprasījumu kāpināt tempu mazais 1 litra benzīna motors atbild ar skaļu dūkoņu. Uz šī fona 1,5 litru motors šķiet rāmāks, kaut, uzņemot lielus apgriezienus, arī tas var kļūt paskaļš.
Manuālā pārnesumkārba ir viegli lietojama, un tāds ir arī sajūgs. Automātiskā kārba pārnesumus pārslēdz vienmērīgi, taču var paraustīt auto, uzsākot kustību no vietas.
Karoq balstiekārtas ir nedaudz trokšņaināka nekā Ateca un Tiguan, un salonā ienāk vairāk riepu un vēja radītā trokšņa, tomēr tas nav nekas pārlieku traucējošs. Braucējiem ar īpaši jutīgu dzirdi klusāks sabiedrotais varētu būt Mazda CX-30.
€
Testa brauciens
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Testa brauciens
Kā zināt, ka pa priekšu brauc jaunākā modeļu gada Škoda Karoq? Protams, pēc uzraksta uz …
Testa brauciens
Kas tas ir? Kopš Škoda vēsturiskās debijas lielo SUV klasē pagājuši gandrīz pieci gadi, …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …
Auto tests
Jaunais Audi Q5 ir lieliski vadāms un pārsteidzoši ekonomisks, lai gan tā interjera kvalitāte kādam varētu nedaudz likt vilties. Mēs ieteiktu izvēlēties SUV versiju (nevis dārgāko Sportback) kombinācijā ar TFSI benzīna …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …