Tā vien šķiet, ka autoražotājiem mūsdienās nepietiek ar to, ka viņu modeļu klāstā ir vairāki dažāda izmēra krosoveri.
Ir nepieciešams, lai to nosaukumi sāktos ar vienu un to pašu burtu – piemēram, VW Tiguan, VW T-Roc, Seat Ateca, Seat Arona. Savukārt Škoda tie ir Kodiaq un tagad arī Karoq.
No ārpuses tas izskatās kā ikviens jaunākais Škoda modelis, bet zem tās slēpjas platforma, kas ir kopīga ar Seat Ateca un VW Tiguan. Lai nebūtu tā, ka Karoq tieši konkurētu ar saviem radiniekiem, tas ir nedaudz mazāks nekā Tiguan, bet ne tik sportisks un komfortablāks nekā Ateca.
Motoru klāstā ir vairākas izvēles opcijas, turklāt Karoq var komplektēt arī ar pilnpiedziņu, sešpakāpju manuālo vai septiņpakāpju DSG pārnesumkārbu. Nav šaubu, ka pēc Yeti “demisijas” par Karoq ir liela interese, it īpaši tāpēc, ka Škoda Latvijā ir ļoti iecienīts zīmols.
Kāds tas ir un kuru versiju izvēlēties? Lasi vairāk Whatcar.lv detalizētajā testā, kurā esam izvērtējuši Karoq motorus, gaitas īpašības, praktiskumu un citas būtiskākās pozīcijas!
Lapa 1 no 4