Bāzes versijas 1,0 litru tilpuma motors ir pārsteidzoši dinamisks, turklāt jau no maza apgriezienu diapazona. Tas ir ideāls, ja braukšana galvenokārt notiek pa pilsētu. Tomēr, ja ir doma veikt garākus maršrutus, regulāri pielādējot Karoq ar dažādām kravām vai vilkt piekabes, 1,6 litru tilpuma dīzeļdzinējs būs labāka izvēle. Tomēr mūsuprāt, no dīzeļiem vislabāko jaudas un degvielas ekonomijas līdzsvaru sniedz 2,0 litru tilpuma TDI. Vienalga vai tam ir manuālā vai automātiskā transmisija, ikviens atzinīgi novērtēs jaudas starpību, ko sniedz 2,0 TDI, salīdzinot ar 1,6 TDI.
Mūsdienās gan arvien vairāk pircēju, it īpaši privātpersonas, izvēlas benzīna motorus. Izmantojot atrašanos VW koncerna paspārnē, Škoda var piedāvāt lielisko 1,5 litru TSI, kas jau debitējis jaunākās paaudzes VW Golf. Tam ir tikpat daudz zirgspēku, cik 2,0 litru dīzeļdzinējam, bet, lai arī griezes moments ir mazāks, par jaudas trūkumu mazā apgriezienu diapazonā tāpat nebūs jāsūdzas. 0-100 km/h paātrinājumu tas ļauj veikt 8,1 sekundē – pilnīgi pietiekami, lai turētos satiksmes plūsmā uz šosejas.