Jeep un Land Rover varbūt ir pirmie zīmoli, kas nāk prātā, domājot par īstenu bezceļu auto ražotājiem, taču interesants ir fakts, ka arī Mitsubishi savu pirmo 4x4 uzbūvēja jau īsi pirms Otrā pasaules kara.
Eclipse Cross ir šo seno tradīciju mantinieks, bet vienlaikus – arī nodeva joprojām augošajai krosoveru popularitātei.
Būdams Škoda Karoq, Peugeot 3008 un Nissan Qashqai konkurents, Eclipse Cross apvieno augstu sēdpozīciju, pilnpiedziņas opciju un ietilpīgu salonu ar kupejas stilā ieturētu virsbūves dizainu. Turklāt tas nemaksā tik daudz kā BMW X4, un arī nav tik kompakts, kā Toyota C-HR. Faktiski, izmēru ziņā tas pielīdzināms VW Tiguan.
Šobrīd Eclipse Cross pieejams ar 1,5 litru tilpuma benzīna turbomotoru un divu vai četru riteņu piedziņu. Vēlāk modifikāciju klāstu sola papildināt arī 2,2 litru dīzeļdzinējs, kas būs pieejams tikai ar automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņu.
Šajā testā lasi, kā Eclipse Cross ierindojas šībrīža tirgus piedāvājumā un kāpēc to būtu vērts pirkt. Tests balstīts uz mūsu iespaidiem starptautiskajā testa braucienā Spānijā, tuvākajās dienās Eclipse Cross izmēģināsim arī Latvijā, kur tas tikko ir nonācis dīleru salonos.
Lapa 1 no 4