Kia lozungs ir “The power to surprise”, ko nebūt nav tik viegli precīzi transformēt latviešu valodā, taču skaidrs, ka runa ir par pārsteigumu vai pārsteigšanu.
Tiesa gan, kompakta krosovera pievienošana savai modeļu paletei mūsdienās vairs īsti nav nekāds pārsteigums – teju katram autoražotājam tāds ir. Stonic ir pats mazākais krosovers Kia modeļu klāstā, kas veidots uz Rio mazauto tehnisko risinājumu bāzes, tāpat, kā, piemēram, Renault Captur ir neuzkrītoši izveidots no Clio. Arī citi piemēri nav tālu jāmeklē - radniecīgais korejiešu autoražotājs Hyundai no i20 mazauto izveidoja i20 Active un faktiski tas ir tas pats Stonic, tikai citā ādā - vizuālās līdzības abu modeļu siluetos nav grūti saskatīt.
Arī Stonic ir pieejams tikai ar priekšpiedziņu, tāpēc mēs to neieteiktu tiem, kas vēlas šķērsot Sahāras tuksnesi. Tiesa gan, tam ir nedaudz lielāks klīrenss, kas ļauj to izmantot braukšanai pa meža ceļiem vai līdzīgu apvidu, kur nepastāv iestigšanas risks.
Kāds ir Kia Stonic, salīdzinot ar jau minēto Captur un citiem konkurentiem – to vidū Citroen C3 Aircross un Suzuki Vitara? Lasi vairāk Whatcar.lv detalizētajā testā!
Lapa 1 no 4