Auto tests
Renault
Kadjar
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Tikai labas ziņas – sēdeklim un stūrei ir plašs regulēšanas iespēju diapazons, kas ļaus ērti iekārtoties ikvienam. Sēdpozīcija ir augstāka nekā ierindas sedaniem vai hečbekiem, taču, protams, ne tik augsta kā Range Rover. Tā pozīcija, kur Karoq ir ievērojama priekšrocība, salīdzinot ar Opel Grandland X vai Peugeot 3008, ir apkārtējā pārredzamība, pārbaudot vai blakus joslā netuvojas kāds cits transportlīdzeklis. Daudziem mūsdienu krosoveriem šo skatu ierobežo dizaina īpatnības un salīdzinoši masīvie aizmugures jumta balsti, taču Karoq tā nav problēma, jūtami atvieglojot manevrēšanu.
Mērinstrumentu paneļa arhitektūra, pogu un slēdžu izvietojums ir tikpat loģisks, kā citiem jaunākajiem Škoda modeļiem. Orientēšanās auto funkcijās ir vienkārša, pateicoties standarta aprīkojumā iekļautam 8,0 collu skārienjutīgam ekrānam, kura lietošana ir ērtāka, nekā, piemēram Peugeot 3008. Dārgākos aprīkojuma līmeņos pieejams vēl lielāka izmēra ekrāns ar žestu kontroles funkciju un tiešsaistes savienojuma opcijām.
Mūzikas baudītājiem ir vērts padomāt par Canton hi-fi 550W audiosistēmu ar 10 skaļruņiem, kas pieejama papildaprīkojumā.
Priekšā sēdošajiem par vietas trūkumu nebūs jāsūdzas, turklāt visapkārt ir dažādi praktiski sīklietu nodalījumi, kur novietot makus, telefonus, atslēgas, dokumentus un atspirdzinošo dzērienu pudeles. Interesants papildinājums ir īpaša vieta lietussargam zem priekšējā pasažiera sēdekļa.
Ņemot vērā, ka Karoq ir pielāgots mazas ģimenes vajadzībām, aizmugures durvju atvēršanas leņķis ir plašs, atvieglojot bērnu autosēdeklīša un mazā pasažiera ievietošanu. Karoq jumts ir arī augstāks nekā Qashqai, radot lielāka plašuma sajūtu. Te gan jāuzsver, ka panorāmas jumta izvēle samazinās griestu augstumu, kā praktiski jebkurā citā auto.
Divi pieaugušie vai trīs bērni Karoq aizmugurē jutīsies ērti, kā papildaprīkojumu var izvēlēties VarioFlex sēdekļu opciju, kas ļauj katru no trīs individuālajām sēdvietām bīdīt uz priekšu vai atpakaļ, vai izņemt pavisam, ievērojami palielinot lielāku kravu pārvadāšanas iespējas.
Šobrīd lētākā izvēle ir Ambition aprīkojuma līmenis - tā šķiet arī laba izvēle, jo piedāvā vairāk dažādu ekstru, nekā bāzes versija Active, kas faktiski pārdošanā būs no 2018. gada jūlija. Protams, arī papildaprīkojuma saraksts ir garš un katrs pircējs var personalizēt savu Karoq atbilstoši vēlmēm un reālajām vajadzībām.
€
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Auto tests
Citroen C5 Aircross ir labs gaitas komforts, lieliska trokšņu izolācija, pieņemama cena un adekvātas lietošanas izmaksas. Konkurentu tam netrūkst, taču no PSA grupas produkcijas tieši šis auto šķiet intriģējošākais …
Auto tests
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …