Testa brauciens

Renault Megane RS Trophy: izmēģināts!
Pērn Poznaņas trasē Polijā, kā arī tepat Latvijā izmēģinājām …
Captur tiek piedāvāts piecās dzinēju versijās. Mazākais no visiem ir 1,0 litra benzīna turbomotors. Trīscilindru agregāts savienots ar piecpakāpju mehānisko transmisiju un attīsta 100 ZS. Salīdzinot ar VW izstrādāto 95 ZS motoru, franču motors ir visai gauss, ja vien neliksiet tam uzturēties augstos motora apgriezienos.
Nākamais solis ir 1,3 litru turbomotors 130 un 155 ZS versijās. Kamēr jaudīgākais uzreiz tiek savienots ar septiņpakāpju automātisko transmisiju, 130 ZS motoram tā pienākas par papildus maksu, standartā iegūstot sešpakāpju mehāniku.
130 ZS šķiet optimāla izvēle, lai arī zemos apgriezienos motors nebūs tik atsaucīgs kā VW T-Cross izmantotais 1,0 TSI 115 ZS. Jaudīgais 155 zirgspēku motors uz papīra šķiet naskāks nekā ir patiesībā.
Dīzeļdzinēju klāstā ir 1,5 litru motors ar 95 vai 115 ZS izvēlēm.
Captur stūre lielākoties ir precīza, tomēr tās izsvarojums, ātrumam pieaugot, nedaudz iedragā pārliecību līkumotos ceļu posmos. Ford Puma vai Škoda Kamiq šādos apstākļos būs veiklāki un jāpiemin, ka apgriešanās rādiuss dažiem sāncenšiem būs labāks. Captur aizstāvībai – virsbūves svārstības līkumos ir pavisam pieņemamas, neraugoties uz visai apjomīgo virsbūvi.
Tāpat kā vairums mazo SUV konkurentu, Captur ir grūtības sekmīgi tikt galā ar visiem ceļa nelīdzenumiem. No bedrēm necietīs jūsu mugurkauls, taču dažas ceļa seguma nepilnības būs jūtamas vairāk nekā VW T-Cross. Par laimi, Captur gaita nav tik stīva kā Kia Stonic, braucienam kļūstot arvien komfortablākam lielākos ātrumos. Ja komforts ir prioritāte, labāk neizvēlēties augstākos aprīkojuma līmeņos pieejamos 18 collu diskus.
Novērojām, ka automātiskā transmisija varēja būt nedaudz atsaucīgāka manuālajā pārslēgšanas režīmā. Tiesa, automātiskajā režīmā tai ir mazāka aizture kā dažiem labiem konkurentiem.
€
Testa brauciens
Pērn Poznaņas trasē Polijā, kā arī tepat Latvijā izmēģinājām …
Testa brauciens
To nav viegli pamanīt, bet šis ir jaunais Renault Kadjar. Nosacīti jaunais, jo faktiski tas ir feislifts, …
Testa brauciens
Lai arī tas izskatās jau kaut kur redzēts, piektās paaudzes Renault Clio ir pilnībā jauns. Tas …
Testa brauciens
Aizvadīta pirmā Renault Trucks smago automašīnu testa diena - un arī Whatcar.lv …
Testa brauciens
Ja tev nepieciešams ģimenes auto, kas var pārvadāt vismaz piecus (vai vēl labāk – septiņus) …
Testa brauciens
Par spīti nosaukumam, Renault Megane Grand Coupe īsti neatbilst kupejas definīcijai – tas faktiski ir …
Testa brauciens
Prezentējot jaunus modeļus, daudzu autoražotāju relīzēs …
Testa brauciens
Šī ir Renault versija par populāro Nissan Qashqai, turklāt ar vienlīdz intriģējošu …
Testa brauciens
Šis ir jaunais, piektās paaudzes Renault Espace. Kā nepārprotami liecina tā dizains, tas vairs nav …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Jaunais Audi Q5 ir lieliski vadāms un pārsteidzoši ekonomisks, lai gan tā interjera kvalitāte kādam varētu nedaudz likt vilties. Mēs ieteiktu izvēlēties SUV versiju (nevis dārgāko Sportback) kombinācijā ar TFSI benzīna …
Auto tests
Volvo XC40 apvieno stilīgu izskatu, ietilpību un komfortu ar plašu drošības aprīkojumu un relatīvi pieņemamu cenu, godam nopelnot What Car? labākā auto titulu. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …