Testa brauciens

Septiņvietīgs un elektrisks. Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008?
…
Peugeot 408 dzinēju klāsta ievada 1,2 litru trīs cilindru hibrīda agregāts ar 136 ZS.
Pieejams arī uzlādējamais (PHEV) hibrīds, kas nodēvēts par Hybrid 180. Šeit apvienots 1,6 litru benzīna dzinējs un elektromotors. Tāpat pieejama arī pilnībā elektriskā versija.
Varētu sagaidīt, ka 1,2 litru vieglā hibrīda dzinējam būs grūti iekustināt šāda izmēra automašīnu ar kādu sparu, taču paātrinājums ir ļoti labs jau zemā motora apgriezienu diapazonā. Pateicoties tam, kā arī zemajai cenai, šis dzinējs ir mūsu favorīts.
PHEV 12,4 kWh akumulators sniedz iespēju veikt 65 km, izmantojot tikai elektrību. Tas ir par 10 km vairāk nekā Citroën C5 X Hybrid PHEV.
408 un C5 X braukšanas sajūtas ievērojami atšķiras, un lielākā atšķirība ir tā gaitas komfortā. 408 ir stingrāks un pasažieri jutīs vairāk ceļa nepilnību nekā amortizētais C5 X, taču, pateicoties papildu cietībai, tas labāk turas uz ceļa.
Vai hibrīda konfigurācija darbojas labi? Lielākoties jā. Elektriskajā režīmā braukšana ir vienmērīga, ātra un gandrīz bez trokšņa. Arī pāreja no elektriskā uz benzīna režīmu ir diezgan raita.
Braucot lielā ātrumā, salonā ir diezgan kluss. Teju nav dzirdams ne vēja vai ceļa radītais troksnis, un dzinēji nekļūst skaļi pat tad, ja brauksiet dinamiski. Kad PHEV darbojas ar elektroenerģiju, nav dzirdams ne dzinēja troksnis, ne motora rūkoņa.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais E-3008 piesaka vairākus svarīgus jaunumus, bet var droši teikt, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Peugeot e-2008 ir jaunākais modelis Stellantis elektromobiļu saimē, kam tikusi atjauninātā …
Testa brauciens
Pirms četriem gadiem, kad mazās klases krosovers Peugeot 2008 parādījās jaunā, radikāli citā izskatā, mūs …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vakar Peugeot teica, ka tas ir kupejakrosovers, šodien – ka sedans ar …
Testa brauciens
Peugeot 408 pēc kārtas numura atrodas aiz Peugeot 508, taču pēc izmēriem, dizaina un pat prestiža …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šorīt Peugeot teica, ka tas ir coupe - krosovers. Citudien viņi saka, ka tas …
Testa brauciens
Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz …
Testa brauciens
Šoreiz TV Autoziņu ēdienkartē moderns elektrisks buss Peugeot e Expert. Paredzēts darbam, toties ļoti glaunā …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …