Auto tests

Land Rover
Range Rover Evoque
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Sēdekļa pozīcija ir veiksmīgi saskoņota ar stūres ratu un pedāļiem. Katra versija ir aprīkota ar sešos virzienos elektriski regulējamu vadītāja sēdekli. Exclusive versijā sēdeklis ir uzlabots, un tajā ir iebūvēta apsilde, jostasvietas regulēšana un atmiņas funkcija.
Apkārtējā pārskatāmība gan varēja būt labāka. Redzamība uz priekšu pāri motora pārsegam ir pieņemama, bet redzamību krustojumos traucē leņķveida priekšējā vējstikla statņi un to novietojums attiecībā pret sānu spoguļiem.
Redzamība uz aizmuguri ir apmierinoša, jo lielajos aizmugurējos statņos ir izgriezti nelieli logi, kas palīdz redzēt, kas notiek aiz muguras. MG HS pamata versija ir aprīkota ar aizmugurējiem distances sensoriem un aizmugurējo kameru, bet dārgākā versija to papildina ar priekšējiem distances sensoriem un 360 grādu kameru.
Visas versijas ir aprīkotas ar 12,3 collu informācijas un izklaides sistēmas skārienjūtīgo ekrānu blakus iespaidīgajam digitālajam vadītāja displejam (arī 12,3 collas) aiz stūres rata. Vadītāja displejs var parādīt pilna ekrāna satelītnavigācijas karti blakus spidometram. Skārienekrāns ir pietiekami spilgts, bet dažkārt nepieciešams brīdis, lai tas reaģētu uz jūsu ievadīto informāciju.
Ir nepatīkami, ka gaisa kondicionēšanas sistēmas regulēšanai ir jāizmanto skārienekrāns, jo šeit nav fizisku vadības elementu temperatūras un ventilatora ātruma regulēšanai.
HS skārienekrāna apakšā ir dažas pogas, bet tās nevar izdarīt daudz vairāk kā ieslēgt logu apsildītājus. Fizisko vadības elementu trūkums ir problēma daudzos ģimenes SUV, bet Bigster un Nissan Qashqai ir izņēmumi, un tādēļ daudz lietotājam draudzīgāki.
MG HS vienmēr ir bijis liels automobilis, un jaunākā versija ir vēl lielāka, jo ir palielināts virsbūves garums un platums.
Neatkarīgi no tā, kuru versiju izvēlaties vai cik garš esat, jums nebūs problēmu ar galvas vai kāju telpu priekšā. Turklāt salons ir plats, tādējādi jums nav jābaidās, ka berzēsiet plecus ar blakus sēdošo.
Aizmugurē garie līdzbraucēji ātri vien atklās, ka no ceļgaliem līdz priekšējo sēdekļu atzveltnēm ir daudz vietas, un pat 180 cm garš pieaugušais HS jumta dēļ nejutīsies pārāk ierobežots.
Trīs cilvēkiem aizmugurē būs nedaudz šauri plecu telpā, un paceltā vidējā sēdvieta nozīmē, ka galvas telpa ir samazināta, bet tas ir pieņemami. Labāka ziņa ir tā, ka mazais transmisijas tunelis nodrošina vairāk vietas kājām nekā konkurentiem, tostarp Dacia Bigster.
Runājot par to, HS aizmugurē ir aptuveni tikpat daudz vietas kā Bigster, vairāk nekā Citroën C5 Aircross un nedaudz mazāk nekā Honda CR-V, kas pārspēj visus trīs.
Visām HS versijām ir 507 litru bagāžnieka tilpums – par 44 litriem vairāk nekā iepriekšējai versijai un vairāk nekā PHEV C5 Aircross. Tomēr HS konkurentu versijas, kas nav PHEV, piedāvā vairāk vietas, tostarp Bigster (vairāk nekā 600 litri), Kia Sportage (562 litri) un CR-V (587).
HS aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolocīt 60/40 konfigurācijā, palielinot bagāžnieka tilpumu līdz 1484 litriem. Tas ir ērti, lai gan Bigster un Peugeot 5008 ir daudzfunkcionālāka 40/20/40 sadalījuma konfigurācija. HS aizmugurējie sēdekļi neprot darīt neko citu interesantu, piemēram, slīdēt uz priekšu un atpakaļ, un žēl, ka zem bagāžnieka grīdas nav nekādas mantu glabāšanas vietas.
Excite versija ir aprīkota ar 19 collu vieglmetāla diskiem, bezatslēgas piekļuvi un iedarbināšanu, lietus sensoru, kruīza kontroli (adaptīvo kruīza kontroli, ja izvēlaties automātisko pārnesumkārbu), automātiski tumšojamu atpakaļskata spoguli un daudzām citām funkcijām.
Mēs labprāt ieteiktu palikt pie bāzes versijas, bet augstākās specifikācijas Exclusive versijai arī ir savas priekšrocības. Tā nemaksā daudz dārgāk un papildus piedāvā divzonu gaisa kondicionieri, uzlabotu astoņu skaļruņu stereo sistēmu, elektriski atveramu bagāžnieku un bezvadu tālruņa uzlādi.
€
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
MG HS |
€ 26 990 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
Volvo XC40 apvieno stilīgu izskatu, ietilpību un komfortu ar plašu drošības aprīkojumu un relatīvi pieņemamu cenu, godam nopelnot What Car? labākā auto titulu. …
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …