Ar 170 zirgspēku jaudu no 1,5 litru benzīna dzinēja ir vairāk nekā pietiekami, lai pietiekami raiti brauktu, kad esat kustībā, bet jaudas padeves aizkave var būt nepatīkama. Redziet, starp akseleratora pedāļa nospiešanu un automašīnas kustības sākšanu ir jūtama kavēšanās.
Braukšanas pieredze noteikti nav tik vienmērīga kā Citroën C5 Aircross vai Dacia Bigster. Kad HS ir sācis kustēties, tas paātrinās diezgan strauji. Oficiāli tas 0-100 km/h spurtu veic 9,4 – 9,6 sekundēs. Interesanti, ka ar mehānisko transmisiju paātrinājums ir ātrāks.
Runājot par to, sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba nepārslēdzas tik gludi kā līdzvērtīgā Ford Kuga, Kia Sportage vai Mazda CX-5, bet tā ir precīzāka nekā C5 Aircross. Savukārt septiņu pakāpju divsajūga automātiskā pārnesumkārba pārslēdz pārnesumus pietiekami ātri, bet ir ļoti neizlēmīga, ja jūs pieprasāt pēkšņu ātruma palielinājumu, kas papildina jau tā lēno dzinēja reakciju.
Tāpat MG HS tiek piedāvāts arī ar plug-in hibrīda jeb spraudņa versiju, kas pat izpelnījusies What Car? Gada plug-in hibrīda balvu.
Spraudņa hibrīds 100 km/h sasniedz 6,9 sekundēs, un tas jūtas dzīvīgs visās situācijās. Faktiski, kad mēs to testējām, tas spēja veikt sprintu pat 6,1 sekundē.
Saskaņā ar oficiālajiem datiem, pilnībā uzlādēts MG HS PHEV ar elektrību var nobraukt vairāk nekā 100 ZS, un mūsu reālajos testos tas gandrīz sasniedza šo rādītāju.
Plug-in versija ir klusa elektriskajā režīmā, turklāt nekļūst pārlieku trokšņaina, kad iedarbojas benzīna dzinējs. Dzinējs paliek patīkami kluss pat pie augstiem apgriezieniem – pilnīgs kontrasts ar 1,5 T-GDi benzīna dzinēju. Vēja un ceļa troksnis ir pieņemams pie 100 km/h, bet Kuga un Sportage ir vēl klusāki.