Testa brauciens

Ātrie Jaguar demonstrē temperamentu Biķerniekos
Pirmdien, 30. maijā, Rīgas sacīkšu trasē Biķerniekos interesentiem bija …
F-Pace R-Sport un S versiju aprīkojuma komplektācijās ir iekļauti sporta sēdekļi, kas sniedz lielāku atbalstu un komfortu, ko novērtēs tie, kam patīk braukt dinamiski vai arī tālākos maršrutos, taču arī standarta sēdekļiem nav ne vainas. Priekšējā paneļa iekārtojums veidots pēc pēdējo modeļu Jaguar tradīcijām – kopumā viss ir intuitīvi un ērti lietojams, ja neskaita klimata kontroles slēdžus, kas nedaudz novērš uzmanību no ceļa. F-Pace standarta aprīkojumā ir 8 collu skārienjutīgs infosistēmas ekrāns, ko Jaguar sauc par InControl Touch. Tas ietver navigācijas sistēmu, USB un Bluetooth pieslēgumu, kā arī wi-fi savienojumu viedtālruņiem. Par papildu samaksu to var aizstāt ar 10,2 collu InControl Touch Pro infosistēmu, kurai ir vēl vairāk funkciju, tai skaitā iespēja izsekot sava F-Pace atrašanās vietai, izmantojot viedtālruni.
Priekšā sēdošajiem par vietas trūkumu nebūs jāsūdzas, pat papildaprīkojumā pieejamais panorāmas stikla jumts ar nedaudz pazemināto griestu augstumu nav vērā ņemams šķērslis garāka auguma autovadītājiem. Salonā netrūkst sīklietu nodalījumu – sānu kabatās var ievietot litra tilpuma dzērienu pudeli, bet makam, viedtālrunim un citiem sīkumiem var atrast vietu gan viduskonsolē, gan zem priekšējā elkoņu balsta. Kopumā F-Pace salons ir ietilpīgāks, nekā Porsche Macan – to novērtēs aizmugurē sēdošie. Otrajā sēdekļu rindā gan ērtāk jutīsies divi, nevis trīs pasažieri. F-Pace bagāžas nodalījuma tilpums ir 650 litri – bērnu ratiņiem un ceļasomām vietas pietiks.
Pieejami vairāki aprīkojuma līmeņi – bāzes versijas Pure, kam seko Prestige, Portfolio, R-Sport un S, kā arī First Edition. Prestige šķiet optimāla izvēle, jo tajā jau iekļauta ādas apdare salonam, biksenona lukturi, kā arī citas nepieciešamākās ekstras. Ja ir vēlme pēc sportiskāka vizuālā noformējuma, jāizvēlas R-Sport, kas nenāks par sliktu arī auto tālākpārdošanas vērtībai.
€
Testa brauciens
Pirmdien, 30. maijā, Rīgas sacīkšu trasē Biķerniekos interesentiem bija …
Testa brauciens
Kas tas ir? Lieliski! Ja vēlaties, sauciet to par mājas priekšrocībām, jo SVR savācu, redzot …
Testa brauciens
Kamēr Jaguar bija tikai tādi modeļi kā XF un XJ, proti - biznesa un luksusa klases pārstāvji, Latvijas …
Testa brauciens
Vai I-Pace ir krosovers? Vai tas ir sedans? Varbūt tas ir četrdurvju kupeja? Skatoties uz to, nav viegli izsecināt. Bet, …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Jaunais VW Tiguan nodrošina lielu plašumu pasažieriem un viņu bagāžai, kā arī lepojas ar labām braukšanas manierēm, taču par to nāksies maksāt. Škoda Karoq var izrādīties izdevīgāks, savukārt Volvo XC40 iespējams …
Auto tests
Volvo XC60 joprojām var konkurēt ar jaunākajiem konkurentiem, pateicoties plašajam, augstvērtīgajam interjeram un labi novērtētajam braukšanas un vadāmības līdzsvaram. Tā ir lieliska izvēle, lai gan Audi Q5 ir vēl …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …