Testa brauciens
Hyundai Inster pirmais brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Lētākajā versijā Hyundai Ioniq 5 tiek piedāvāts ar 77 kWh akumulatoru, elektromotoram attīstot 230 ZS. Šī kombinācija kļuva arī par mūsu favorītu Nr.1. Griežot aizmugurējos riteņus, elektroauto 100 km/h sasniedz 7,3 sekundes.
Ja ar šādu dinamiku nepietiek, tad jāizvēlas pilnpiedziņas versija, kurā divu elektromotoru kopējā jauda sasniedz 325 ZS. Tas nozīmē, ka 0-100 km/h spurts ilgs vien 5,1 sekundi. Tas ir nedaudz ātrāk par lielāko daļu Ford Mustang Mach-E versiju un daudz ātrāk par jebkuru VW ID 4. Tā veiktspēja ir līdzvērtīga Kia EV6, kas apgādāts ar diviem elektromotoriem.
Ioniq 5 sniedzamība ir atkarīga no izvēlētās versijas. Aizmugures piedziņas versija spēs veikt 507 km distanci, bet pilsētā pat 710 km. Naskais pilnpiedziņas modelis vidēji spēs nobraukt 481 km garu posmu bez papildu uzlādes, savukārt pilsētā 672 km. Reālie skaitļi gan nebūs tik optimistiski, taču neliks tālu atpalikt pat no labākajiem konkurentiem.
Daži konkurenti nedaudz labāk tiek galā ar virsbūves svārstībām, tomēr Ioniq 5 ir daudz ērtāks nekā trauksmainais Tesla Model Y un mierīgāks nekā Nissan Ariya.
Tiesa, vadāmības īpašību ziņā Ioniq 5 nesasniedz EV6 augstumus. Tā kā Hyundai ir izvēlējies salīdzinoši mīkstu balstiekārtu, asos pagriezienos tas nesaglabās tik staltu stāju, ar grūtībām pretojoties inercei.
Saķere ar segumu vienmēr ir pietiekama, un stūre ir pietiekami precīza, lai mēs ar pārliecību varētu mesties virāžās jebkādā ātrumā. AWD versijām ir lielāka saķere, tāpēc tās ir stabilākas, kad strauji paātrināsities. To īpaši varēs just slapjā laikā.
Ioniq 5 nav no tiem automobiļiem, kas ar savu smalko vadāmības līdzsvaru radītu smaidu sejā. Tas pats attiecas uz gandrīz visiem pārējiem tirgū pieejamajiem elektromobiļiem (vienīgais izņēmums ir Porsche Taycan).
Ioniq 5 mīkstā balstiekārta nodrošina salīdzinoši komfortablu gaitu. Braucot lielā ātrumā (pat ar 19 collu diskiem), balstiekārta patiešām labi slāpē lielāko daļu izciļņu, - īpaši pēc elektrisko SUV standartiem.
Tomēr, pārvietojoties ar mazu ātrumu, bedres būs daudz jūtamākas nekā radniecīgajā Kia EV6. Mēs izvairītos no papildaprīkojumā esošajiem 20 collu diskiem, kas šo efektu tikai pastiprina. Ioniq 5 kā elektriskajam SUV ir acīmredzamas priekšrocības salīdzinājumā ar benzīna un dīzeļdegvielas alternatīvām, jo zem motora pārsega nav dzinēja.
20 collu diski rada diezgan lielu ceļa troksni, turpretim 19 collu sakausējums rada daudz mazāk kaitinošu skaņu, turklāt arī pretvēja šalkoņa teju nav dzirdama.
Pilnīgu mieru iztraucē tikai daži balstiekārtas trokšņi. Ja patiešām novērtējat klusas braukšanas manieres, iesakām pievērst uzmanību Audi Q4 e-tron.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …
Auto tests
Hyundai Inster ir lielisks kompaktais elektromobilis, kas nodrošina ērtu braukšanu, konkurētspējīgu cenu un garāku akumulatora darbības diapazonu nekā konkurenti. Mēs uzskatām, ka tā ir lieliska izvēle pircējiem, kas meklē …
Auto tests
MG S5 EV ir nozīmīgs solis uz priekšu salīdzinājumā ar ZS EV. Tam pietrūkst dažu talantu, lai pārspētu Škoda Elroq, bet lētākas versijas izskatās ļoti izdevīgas salīdzinājumā ar mazākiem, līdzīgas cenas elektriskajiem …