Testa brauciens

Citroen Ami pirmais brauciens
KAS TAS IR? Vispirms noskaidrosim, kas Citroën Ami nav, – un tas nav auto. Pilnvērtīgs Citroën …
Citroën C5 X vadītājam būs jāsēž zemāk nekā vairumā lielo apvidus automobiļu, taču augstāk nekā klasiskā unviersālī. Patiesībā mums šī braukšanas pozīcija šķita dabiskāka un ērtāka nekā radniecīgajā Citroën C5 Aircross.
Komfortablie sēdekļi veidoti no tā sauktajām atmiņas efekta putām, lai tie būtu mīksti, bet vienlaikus piemēroti dažāda auguma braucējiem, un visās versijās sēdeklim var regulēt augstumu un jostasvietas balstu.
C5 X salonā ir fiziskas pogas un slēdži gaisa kondicionēšanas sistēmas vadībai. Tas nozīmē, ka temperatūras regulēšana brauciena laikā ir daudz vieglāka un mazāk traucējoša nekā ar skārienjutīgiem vadības elementiem.
Citroën C5 X priekšējos sēdekļos ir daudz vietas kājām, un vieta galvai ir pieņemama arī tiem, kuru augums pārsniedz 180 cm atzīmi. Tas attieksies arī uz versijām, kas aprīkots ar panorāmas jumta logu.
C5 X ir patiesi garš automobilis, tāpēc tas nav pārsteigums, ka aizmugurē ir daudz vietas kājām, kas palīdz konkurēt ar limuzīna cienīgo Škoda Superb universāli.
Slīpā kupejas tipa jumta līnija gan nozīmē, ka vieta galvai ir drīzāk pieņemama, nevis plaša. Pircējiem, kuri vēlas lielāku automobili, vajadzētu pievērst uzmanību konkurējošiem SUV vai pat lielizmerā SUV, tostarp Hyundai Santa Fe un Kia Sorento - abi automobiļi ir ļoti ietilpīgi aizmugurē. Tāpat var apsvērt arī Peugeot 5008, kas pieejams ar septiņām sēdvietām.
C5 X bagāžnieka ietilpība ir 545 litri (vai 485 litri PHEV versijai), un tas ir pietiekami daudz, lai apmierinātu vairuma ģimeņu vajadzības. Patiesībā tas ir vairāk nekā pietiekami, jo iknedēļas pirkumiem vai bērnu ratiņiem vieta būs pāri pārēm. Tiesa, tas ne tuvu nesasniedz Superb universāļa rādītājus (690 l).
C5 X ir pieejams divās aprīkojuma versijās. "YOU" ietver automātisko divzonu klimata kontroli, autonomo avārijas bremzēšanas sistēmu, 19 collu diskus, aizmugurējos distances sensorus un atpakaļskata kameru. "Plus" versijā būs arī 12 collu augstas izšķirtspējas digitālais instrumentu panelis, bezatslēgas atslēgšana un iedarbināšana, apsildāms vējstikls, head-up displejs un citas ekstras.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vispirms noskaidrosim, kas Citroën Ami nav, – un tas nav auto. Pilnvērtīgs Citroën …
Testa brauciens
KAS TAS IR? C3 Aircross ir mazākais Citroën SUV modelis, tomēr būtu aplam to dēvēt par mazu. Ārēji …
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volkswagen Golf |
€ 24 400 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Mercedes GLE iemieso elegantu salonu, plašu dzinēju klāstu un komfortablu braukšanas manieri, tāpēc ir daudz iemeslu, kādēļ to varam ieteikt. Galvenā problēma ir tā, ka tirgū ir konkurenti, kas ir vēl praktiskāki, …
Auto tests
Kia Stinger ir stilīgs korejiešu autoražotāja modelis ar aizmugures piedziņu, kas vēlas konkurēt ar Audi A5 Sportback un BMW 4. sēriju. Sagaidāms, ka trūkumus interjera apdares kvalitātē un zīmola pievilcībā kompensēs …
Auto tests
Jaunākais SEAT Leon ir ļoti daudzpusīgs auto. Ja meklējat aizraujošu un ietilpīgu hečbeku ar bagātīgu aprīkojumu, Leon būs viena no pirmajām izvēlēm. …
Auto tests
Mazo SUV klasē Škoda Kamiq ir kā malks svaiga gaisa. Tas ir lielāks, ar labāk nostrādātu salonu un ērtāks nekā Seat Arona un VW T-Cross, turklāt tam ir atjautīgi risinājumi, kas palīdz mazināt ģimenes ikdienas stresu. …