Testa brauciens

Citroen C3 Aircross Hybrid pirmais brauciens
KAS TAS IR? C3 Aircross ir mazākais Citroën SUV modelis, tomēr būtu aplam to dēvēt par mazu. Ārēji …
Citroën C5 X vadītājam būs jāsēž zemāk nekā vairumā lielo apvidus automobiļu, taču augstāk nekā klasiskā unviersālī. Patiesībā mums šī braukšanas pozīcija šķita dabiskāka un ērtāka nekā radniecīgajā Citroën C5 Aircross.
Komfortablie sēdekļi veidoti no tā sauktajām atmiņas efekta putām, lai tie būtu mīksti, bet vienlaikus piemēroti dažāda auguma braucējiem, un visās versijās sēdeklim var regulēt augstumu un jostasvietas balstu.
C5 X salonā ir fiziskas pogas un slēdži gaisa kondicionēšanas sistēmas vadībai. Tas nozīmē, ka temperatūras regulēšana brauciena laikā ir daudz vieglāka un mazāk traucējoša nekā ar skārienjutīgiem vadības elementiem.
Citroën C5 X priekšējos sēdekļos ir daudz vietas kājām, un vieta galvai ir pieņemama arī tiem, kuru augums pārsniedz 180 cm atzīmi. Tas attieksies arī uz versijām, kas aprīkots ar panorāmas jumta logu.
C5 X ir patiesi garš automobilis, tāpēc tas nav pārsteigums, ka aizmugurē ir daudz vietas kājām, kas palīdz konkurēt ar limuzīna cienīgo Škoda Superb universāli.
Slīpā kupejas tipa jumta līnija gan nozīmē, ka vieta galvai ir drīzāk pieņemama, nevis plaša. Pircējiem, kuri vēlas lielāku automobili, vajadzētu pievērst uzmanību konkurējošiem SUV vai pat lielizmerā SUV, tostarp Hyundai Santa Fe un Kia Sorento - abi automobiļi ir ļoti ietilpīgi aizmugurē. Tāpat var apsvērt arī Peugeot 5008, kas pieejams ar septiņām sēdvietām.
C5 X bagāžnieka ietilpība ir 545 litri (vai 485 litri PHEV versijai), un tas ir pietiekami daudz, lai apmierinātu vairuma ģimeņu vajadzības. Patiesībā tas ir vairāk nekā pietiekami, jo iknedēļas pirkumiem vai bērnu ratiņiem vieta būs pāri pārēm. Tiesa, tas ne tuvu nesasniedz Superb universāļa rādītājus (690 l).
C5 X ir pieejams divās aprīkojuma versijās. "YOU" ietver automātisko divzonu klimata kontroli, autonomo avārijas bremzēšanas sistēmu, 19 collu diskus, aizmugurējos distances sensorus un atpakaļskata kameru. "Plus" versijā būs arī 12 collu augstas izšķirtspējas digitālais instrumentu panelis, bezatslēgas atslēgšana un iedarbināšana, apsildāms vējstikls, head-up displejs un citas ekstras.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? C3 Aircross ir mazākais Citroën SUV modelis, tomēr būtu aplam to dēvēt par mazu. Ārēji …
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volkswagen Golf |
€ 24 400 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Honda Civic e:HEV ir ļoti maz trūkumu. Tas lieliski brauc, turklāt ir praktisks un pieejams par saprātīgu cenu. Un, lai gan dažiem konkurentiem ir vairāk vietas aizmugurējos sēdekļos un salonā valda klusums, Civic to kompensē …
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …
Auto tests
VW Golf ir ļoti ieteicama izvēle, ja meklējat ģimenes automobili. Daži konkurenti ir ietilpīgāki un labāk vadāmi, savukārt premium klases sāncenšiem ir augstākas kvalitātes interjers, taču 2024. gada atjauninājums ir …
Auto tests
2024. gada atjauninājumi ir veiksmīgu novērsuši vairākas problēmas. Atsvaidzinātais Volvo XC90 ir klusāks un komfortablāks nekā iepriekš, bet infoizklaides sistēma, kas agrāk bija tā Ahilleja papēdis, nu ir viena no modeļa …