Testa brauciens
Komforta paraugs. Pirmais brauciens ar jauno Citroen C5 Aircross
Jaunāko Citroen C5 Aircross TV Autoziņas izmēģina Maljorkā. Elektriskā C5 sniedzamība Long …
Varētu šķist, ka 1,2 litru dzinējam būs nopietni jāpiepūlas, lai iekustinātu tik lielu automobili, taču 130 ZS agregāts nodrošina ļoti cienījamu paātrinājumu jau no mazajiem apgriezieniem. No 0 līdz 100 km/h tas paātrinās 10,4 sekundes, kas ir līdzvērtīgi ar izmēros nedaudz mazāko Škoda Octavia 1,5 l TSI universāli.
Klāstā ir arī vieglā (MHEV) hibrīda versija, kas ir par sešiem zirgspēkiem jaudīgāka, taču veiktspējas rādītājus tas būtiski neietekmē.
Ja ar šādu veiktspēju nav gana, tad jāizvēlas plug-in jeb uzlādējamā hibrīda (PHEV) versija, kas 100 km/h sasniedz 7,9 sekundes. Kad benzīna dzinējs un elektromotors darbojas tandēmā, attīstot 180 vai 225 ZS, C5 X ir patiešām dinamisks, lai arī būs jūtama neliela aizture brīdī, kad būs nepieciešama iekšdedzes dzinēja pieslēgšanās.
PHEV oficiālā sniedzamība ir 63 km (reālajā braukšanas režīmā tie drīzāk būs 40 km), kas kopumā atbilst Opel Astra Sports Tourer PHEV versijai, taču ir nedaudz mazāks nekā BMW 330e Touring un Skoda Superb Estate iV.
Citroën drosmīgi apgalvo, ka C5 X ir komfortabls, un labā ziņa ir tā, ka šie vārdi ir patiesi.
Visi modeļi ir aprīkoti ar zīmola progresīvajiem hidrauliskajiem spilveniem - faktiski hidrauliskajiem amortizatoriem - un PHEV modeļiem ir aktīvie amortizatori. C5 X arkās vietu atraduši 19 collu riteņu diski, kas pieejami jau standarta aprīkojumā, un sekmīgi amortizē nelielas ceļa nepilnības, kā arī pasargā jūs no citiem ceļa nelīdzenumiem. PHEV ir nedaudz sakārtotāks un braukšanas ziņā ir labākais no visiem modeļiem.
Vienīgais, kas spēj satricināt mīksto balstiekārtu, ir patiesi asas bedru kantes. PHEV modelī tas nebūs tik izteikti, ko var izskaidrot ar papildu svaru no akumulatora (adaptīvie amortizatori nespēj kompensēt to pilnībā).
Citroën ir apsēsts ar komfortu. Rūpes par sportiskumu ir otrajā plānā, tāpēc lielas virsbūves svārstības līkumos nebūs nekas neparasts.
130 ZS dzinējs var būt diezgan skaļš, pat tad, ja braucat mierīgā manierē. Protams, PHEV ir visklusākais dzinējs, jo ar to iespējams braukt arī tikai elektriskajā režīmā.
Pēc 70 km/h atzīmēs motora troksnis vairs nav dzirdams, un C5 X labāk nekā lielākā daļa konkurentu slāpē vēja un ceļa troksni, daļēji pateicoties akustiskajam laminētajam vējstiklam. Augstākās specifikācijas tam tiek pievienoti laminēti sānu logu. Premium klases alternatīvas, piemēram, Audi A4 Avant un BMW 3. sērijas Touring, ir klusākas.
€
Testa brauciens
Jaunāko Citroen C5 Aircross TV Autoziņas izmēģina Maljorkā. Elektriskā C5 sniedzamība Long …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vispirms noskaidrosim, kas Citroën Ami nav, – un tas nav auto. Pilnvērtīgs Citroën …
Testa brauciens
KAS TAS IR? C3 Aircross ir mazākais Citroën SUV modelis, tomēr būtu aplam to dēvēt par mazu. Ārēji …
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Citroen C4 |
|
|
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
|
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
|
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
|
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
|
||
Kia Stinger |
|
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
|
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
|
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
|
||
Volkswagen Golf |
€ 24 400 |
|
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
|
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …
Auto tests
Honda Civic e:HEV ir ļoti maz trūkumu. Tas lieliski brauc, turklāt ir praktisks un pieejams par saprātīgu cenu. Un, lai gan dažiem konkurentiem ir vairāk vietas aizmugurējos sēdekļos un salonā valda klusums, Civic to kompensē …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …