Auto tests
Mitsubishi
Outlander
Mitsubishi Outlander neiegūs balvu par dinamiku, taču salīdzinoši zemās lietošanas izmaksas, kā arī funkcionālais un ietilpīgais salons varētu ieintriģēt ģimenes auto pircējus. …
Zem X2 motora pārsega atrodamo motoru saraksts būs pazīstams ikvienam, kas kaut reizi ir ieskatījies X1 cenu lapā – modifikāciju sarakstā ir priekšpiedziņas sDrive20i ar septiņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un 2,0 litru benzīna motoru, pieejams arī xDrive20d ar 2,0 litru dīzeļmotoru un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Eksistē arī mazāk jaudīgas un attiecīgi lētākas X2 modifikācijas, taču paredzams, ka lielākā interese būs par xDrive20d, kas ar saviem 190 ZS un dīzeļa griezes momentu spēj 0-100 km/h paātrinājumu veikt nebūt ne sliktākā laikā, kā viens otrs sportiskais hečbeks, vienlaikus demonstrējot daudz labāku degvielas patēriņu. Nenoliedzami, šī modifikācija šobrīd ir arī mūsu favorīts.
BMW X1 nav tas auto, kam varētu pārmest pārāk mīkstu gaitu, taču X2 krosovers ir vēl cietāks pat standarta izpildījumā. Loģiski, ka M Sport pakotne ietver vēl stingrāku balstiekārtu, bet ar papildaprīkojumā pieejamo Adaptive Drive to var padarīt vēl sportiskāku – vai nedaudz komfortablāku, atkarībā no sajūtām un braukšanas stila. Mēs ieteiktu ar to pārāk neaizrauties, jo, ņemot vērā, ka ikviens BMW labāk izskatās uz lielāka izmēra diskiem un konkrēti šim modelim labi piestāv 19 collu diski, tad, ja braukšana galvenokārt paredzēta pa pilsētu, ar standarta balstiekārtu jau būs labi diezgan. Jo nekāds sporta auto X2 tomēr nav – tikai piekare vien to par tādu arī nepadarīs. Pagaidām esam izmēģinājuši tikai pilnpiedziņas X2 un par vadāmību neko sliktu nevaram teikt – kaut gan stūre varbūt varēja būt vēl nedaudz informatīvāka. X2 ir daudz izveicīgāks, nekā XC40 un šķiet vēl vieglāks nekā E-Pace. Un, kā ikviens BMW, arī X2 lielākā ātrumā ir pietiekami stabils, lai, aizmirstot ieskatīties spidometrā, ātri vien tiktu pie kāda soda punkta vai fotoradara „selfija”.
Dīvaini, bet dīzeļdzinēja troksnis nav īpaši labi apslāpēts. Ar lozungu „Man ir četri cilindri!” tas atgādina par sevi teju nepārtraukti, vienīgi lielākā ātrumā uz šosejas tā radītās skaņas un vibrācija izlīdzinās, pazūdot kaut kur fonā. Atšķirībā, piemēram, no Jaguar E-Pace, kam šāds pluss nav novērots. Taču motors nav vienīgais, kas skan. X2, tāpat kā X1 cieš arī no ceļa trokšņiem, ko rada platās riepas. Ja tev daudz jābraukā pa šosejām, tu ar laiku piekritīsi mūsu secinājumam, ka X2 ir starp pašiem skaļākajiem modeļiem premium krosoveru segmentā. Astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba gan ir ļoti laba – nemanāmi maina ātrumus, nodrošinot stabilu paātrinājumu bez raustīšanās.
€
Auto tests
Mitsubishi Outlander neiegūs balvu par dinamiku, taču salīdzinoši zemās lietošanas izmaksas, kā arī funkcionālais un ietilpīgais salons varētu ieintriģēt ģimenes auto pircējus. …
Auto tests
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …
Auto tests
Nissan Qashqai ir lielisks neliela izmēra krosovers, ar kuru nebūs grūti sadzīvot. Kā mazas ģimenes auto tas ir labs pirkums. …
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …