Iespēju ērti iekārtoties garantē plašais stūres un sēdekļu regulēšanas diapazons, turklāt papildaprīkojumā pieejami arī sporta sēdekļi ar manāmi labāku sānu atbalstu, ko novērtēs azartiskas braukšanas piekritēji. Priekšējais panelis ir tāds pats kā X1 - iekārtots saskaņā ar BMW labākajām tradīcijām. tas nozīmē, ka slēdži un pogas izvietotas loģiski un parocīgi, turklāt iDrive infosistēmas displejs savas funkcionalitātes un ērtās lietošanas dēļ ierindojas starp pašiem labākajiem paraugiem autoindustrijā. Apple CarPlay pieejams par maksu (kas jāveic reizi trīs gados), bet Android Auto vispār nav pieejams. Vai tiešām BMW domā, ka premium segmenta pircēji lieto tikai iPhone? Iespējams, ka tā arī ir.
Paaugstinātā sēdpozīcija nodrošina labu ceļa pārredzamību, taču aizmugures jumta balsti jau X1 ierobežoja pārredzamību, šeit - kupejas stila virsbūvē - tie skatu ierobežo vēl vairāk, it īpaši, braucot atpakaļgaitā. Šādos gadījumos jāpaļaujas ne vien uz paša modrību, bet arī uz distances sensoriem vai atpakaļskata kameru. Papildaprīkojumā viss ir.