Testa brauciens

Audi RS 3 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Pie Audi A6 Avant stūres jums nebūs problēmu ērti iekārtoties, jo sēdeklim ir daudz regulēšanas iespēju. Visos apdares līmeņos ir pieejams pat elektriski regulējams jostasvietas balsts, kas palīdz nodrošināt muguras lejasdaļas pareizu atbalstu garākos braucienos.
Mūsu testētajos auto nebija problēmu saskatīt 11,9 collu Virtual Cockpit digitālo vadītāja displeju, kurā redzams liels informācijas daudzums, tostarp ātrums un degvielas ekonomija, navigācijas norādījumi un mūzikas atskaņošanas sarakstus. Tas ir tik labs, ka papildu head-up displejs, kas ir daļa no plašākas pakotnes, šķiet mazliet bezjēdzīgs.
Blakus virtuālajam panelim aiz tā paša izliektā stikla ir 14,5 collu skārienekrāns. Tas tiek izmantots, lai kontrolētu gaisa kondicionēšanu (šim nolūkam te nav fizisku vadības ierīču) un galvenās informācijas un izklaides funkcijas.
Skārienjūtīgo ekrānu ziņā tas ir labs risinājums. Mums nav sūdzību par izvēlņu izkārtojumu, un reti kad ir jūtama ekrāna aizkavēšanās vai lēna reakcija.
Tiesa, mēs labprātāk vēlētos atsevišķu rotējošo kontrolieri, kas atvieglotu sistēmas lietošanu braukšanas laikā, taču vienīgais tiešais konkurents, kas to piedāvā, ir BMW 5. sērijas Touring.
Sāksim ar aizmuguri, jo tas ir universāļu galvenais vērtēšanas kritērijs. Visiem Audi A6 Avant ir elektriski darbināms bagāžnieka vāks, ko var aktivizēt, nospiežot pogu uz atslēgas pults, uz paša bagāžnieka vāka vai pakustinot kāju zem aizmugurējā bufera.
Ir pat īpaša gaisma, kas tiek projicēta uz zemes, lai jūs zinātu, uz kurieni jāvērš jūsu pēda. Lietderīgi ir arī tas, ka, atverot bagāžnieku, bagāžas nodalījuma pārsegs elektriski saritinās, lai tas netraucētu mantu ievietošanai.
Bagāžniekam ir viegli piekļūt, taču tajā nav tik daudz vietas, kā jūs cerējāt. Benzīna versijā zem bagāžas nodalījuma vāka oficiāli ir 503 litri - mazāk nekā BMW 5. sērijas Touring (570 litri) vai Mercedes E klases universālī (615 litri).
A6 Avant dīzeļdegvielas versijā bagāžnieka tilpums ir tikai 466 litri - mazāk nekā Audi A5 Avant. Tomēr tas neietekmē galveno bagāžas nodalījuma daļu, jo zaudētā vieta atrodas zem grīdas, kur Audi ir izvēlējies novietot vieglo hibrīda akumulatoru.
Bagāžnieks joprojām ir pietiekami liels, lai to lietderīgi izmantotu garām ģimenes brīvdienām, un, ja nepieciešams pārvadāt vairāk, aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolocīt ar 40/20/40 dalījumā.
Diviem aizmugurē sēdošajiem pasažieriem būs ļoti ērti pat tad, ja viņu augums ir lielāks par 180 cm. Tas ir iespējams, pateicoties lielam ceļgalu atstatumam, plašajai telpai virs galvas un ērtajiem ārējiem sēdekļiem.
Basis jeb bāzes versijā būs iekļauta LED priekšējie lukturi, apsildāmi sānu spoguļi, auduma sēdekļi, daudzfunkcionāla ādas stūre, 10,1 collas krāsu displejs un dažas citas opcijas. Kā tas parasti ir Audi gadījumā – vairums ekstru būs par papildu maksu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pērn cīņa par Latvijā visvairāk pirkto premium zīmolu bija īpaši sīva, un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 31 800 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes …
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …
Auto tests
Volvo V90 interjers, aprīkojuma klāsts un braukšanas pieredze ir ļoti grezna un eleganta. Uzņēmuma autoparka īpašnieki novērtēs plug-in versijas elektrisku diapazonu un attiecīgi zemos nodokļus. …