Testa brauciens

Alfa Romeo Junior pirmais brauciens
KAS TAS IR? Atbilstīgi laika garam Alfa Romeo jaunākais SUV ir pieejams ar hibrīda un elektrisko …
Modifikāciju sarakstā ir divi benzīna motori - 2,0 litru tilpuma motors ar 280 ZS vai 200 ZS, kā arī trīs 2,2 litru tilpuma dīzeļdzinēji - ar 150, 180 vai 210 ZS. Jaudīgākais no dīzeļiem nodrošina stabilu jaudas padevi jau no zemiem motora apgriezieniem, taču tas nespēj mēroties spēkiem ar Porsche Macan Diesel S vai Audi Q5 3,0 TDI. 280 ZS benzīna motors ir jaudīgāks, taču tas nav tik sportisks, kā varētu cerēt. Eksistē arī (Alfa Romeo faniem reāli intriģējoša) Stelvio Quadrifoglio modifikācija ar 2,9 litru tilpuma V6 turbodzinēju, kam ir virs 500 ZS, taču Latvijas dīlera cenu lapās tā nav pieminēta.
Ņemot vērā, ka Alfa Romeo patiešām centušies radīt sportisku SUV, nav pārsteigums, ka Stelvio gaita ir diezgan pacieta. Tiesa gan, tas nav īpašs traucēklis par uz nelīdzena ceļa, kaut gan asāki ceļa negludumi – it īpaši nelielā ātrumā - būs jūtami tikpat labi kā BMW X3 ar M Sport pakotni. Toties vadāmības ziņā gan Stelvio var paspīdēt – līkumaina ceļa vai trases virāžās tas turas kā vieglais auto, nevis SUV. Stūres reakcija ir ļoti asa, turklāt nav pārāk viegla, sniedzot labu informāciju par to, kur notēmēti priekšējie riteņi. Faktiski Stelvio vadāmības īpašību ziņā ir labāks par daudziem sedaniem – bet ne par Porsche Macan, kaas gan ir dārgāks.
Stelvio modifikāciju klāstā ir dinamiski motori, taču tie nav starp klusākajiem. Pat 2,0 litru tilpuma benzīna motors rada skaņas, kas nav pārāk sportiskas. Arī 2,2 litru dīzeļdzinējs nav tik izsmalcināts, kā Audi Q5 2,0 TDI. Toties automātiskā transmisija slēdzas vienmērīgi un nemanāmi.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Atbilstīgi laika garam Alfa Romeo jaunākais SUV ir pieejams ar hibrīda un elektrisko …
Testa brauciens
Alfa Romeo Latvijā izsenis ir bijis kaut kas eksotisks, taču jauna dīlera parādīšanās pie …
Testa brauciens
Pirmais Latvijā reģistrētais Alfa Romeo MiTo aprīkots ar …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Izcilais Q7 piedāvā relaksējošu komforta un mierīgas kreisēšanas manieru apvienojumu, vienlaikus demonstrējot pārsteidzošu veiklumu šāda izmēra SUV veidolā. Izvēlieties 55 TFSI S line komplektācijā vai 55 TDI, ja vēlaties …
Auto tests
Jaunais Opel Frontera ir labi aprīkots un diezgan ietilpīgs, un tā viegli izprotamā cenu struktūra nozīmē, ka elektriskā un benzīna versija maksā līdzīgi. Ja vieglā hibrīda benzīna dzinējs brauktu tikpat labi kā …
Auto tests
Volvo XC40 apvieno stilīgu izskatu, ietilpību un komfortu ar plašu drošības aprīkojumu un relatīvi pieņemamu cenu, godam nopelnot What Car? labākā auto titulu. …
Auto tests
Jaunais Audi Q5 ir lieliski vadāms un pārsteidzoši ekonomisks, lai gan tā interjera kvalitāte kādam varētu nedaudz likt vilties. Mēs ieteiktu izvēlēties SUV versiju (nevis dārgāko Sportback) kombinācijā ar TFSI benzīna …