Ziņas

Bentley iepazīstina ar jauno Bentayga hibrīdu

Hibrīds, kas ar elektrību spēj veikt 50 km
862 km kopējā nobraucamā distance
Vidējais degvielas patēriņš - 3,3 l/100km

Jaunā Bentayga dizains ir pilnībā atjaunināts salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi. Automašīnas priekšdaļā lielāks radiatora režģis un jaunie LED matricu lukturi nodrošina vēl pašpārliecinātāka SUV veidolu. Iespējams būtiskākās izmaiņas ir automašīnas aizmugurē, kur Bentayga, tāpat kā Continental GT, ir ieguvis modernāka dizaina elipses formas aizmugurējos lukturus.

Bagāžas nodalījuma durvis ir visas automašīnas platumā un numurzīme ir pārvietota uz aizmugurējā bampera, atvēlot prominentu vietu Bentley markas logo.

Bentayga salons ieguvis jaunu durvju un stūres apdari, kā arī jaunus, vēl ērtākus sēdekļus.

Standartā tas pieejams piecu sēdvietu izpildījumā, kurā jauns aizmugures sēdekļa rāmis ļāvis divkārt palielināt sēdekļa atzveltnes atlaišanas leņķi. Savukārt speciāli pasūtamajā četru sēdvietu izpildījumā ar diviem atsevišķiem aizmugures sēdekļiem, kas atdalīti ar centrālo konsoli. Vieta pasažieru ceļu zonā palielināta par 30mm ar paceltu atzveltni un par 100mm ar nolaistu atzveltni.

Nākamās paaudzes informācijas un izklaides sistēma lepojas ar īpaši augstas izšķirtspējas 10.9 collu skārienjūtīgu centrālo ekrānu un pilnībā digitālu instrumentu paneli. Aizmugurē sēdošajiem tagad ir pieejams jauns skārienjūtīgs tālvadības ekrāns. Standarta aprīkojumā ir iekļauti bezvadu Apple Car Play unAndroid Auto, kā arī USB-C pieslēguma vietas.

Bentayga Hybrid elektrizēto spēka agregātu viedo trīs pamatkomponentes. 17.3kWh litija akumulators ar 168 atsevišķām šūnām, kura pilnai uzlādei nepieciešamas vien divas stundas. Elektromotors ar 94kW (125Zs) jaudu un 350Nm griezes momentu, kas atrodas starp pārnesumkārbu un iekšdedzes dzinēju. Kā arī 3.0 litru V6 biturbo dzinējs ar 449Zs jaudu un 700Nm griezes momentu.

Analizējot pirmās paaudzes Bentayga Hybrid lietošanas datus secināts, ka 90% auto īpašnieki to lieto ikdienā un gandrīz visi mēdz izmantot elektrisko braukšanas režīmu. Turklāt vairāk kā puse ikdienas braucienu ir īsāki par 50km, kas praksē nozīmē, ka tie var tik veikti tikai elektriskajā režīmā.

Jaunajam Bentayga Hybrid ir trīs braukšanas režīmi: EV Mode (elektriskais režīms), Hybrid Mode (hibrīda režīms) vai Hold Mode (jaudas režīms). Iedarbinot automašīnu automātiski tiek aktivizēts elektriskais režīms.

Hibrīda sistēmas efektivitātes palielināšanai tiek izmantoti arī navigācijas dati. Tuvojoties krustojumam vai nepieciešamībai samazināt braukšanas ātrumu, viegla akseleratora pedāļa vibrācija informēs vadītāju aicinot jau savlaicīgi atlaist pedāli un plūdeni samazināt ātrumu, vienlaikus nodrošinot enerģijas reģenerāciju bremzējot.

Ievadot brauciena galamērķi, automašīna automātiski izmantos katram brauciena posmam atbilstošāko režīmu, nepārtraukti nodrošinot maksimāli efektīvu akumulatoru uzlādi, lai uzkrāto elektroenerģiju izmantotu tur, kur tas ir vislietderīgāk, piemēram pilsētā.

Vidējais Bentayga Hybrid degvielas patēriņš (NEDC) ir 3.3 litri uz 100 kilometriem nodrošinot 862 km kopējo brauciena attālumu. Tikai elektriskajā režīmā Bentayga Hybrid spēj veikt līdz 50 kilometru lielu attālumu un sasniegt maksimālo ātrumu 135 km/h.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Bentley Bentayga

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Bentley Bentayga iezīmē pilnīgi jaunu leģendārā britu zīmola attīstības virzienu - būdams pirmais Bentley SUV, tas savā ziņā jau ir vēsturisks auto – tomēr tas tik un tā ir īsts Bentley: ātrs, komfortabls, elegants un aprīkojams pēc katra individuālā klienta visprasīgākajām vēlmēm. Lai arī tas nav lēts, tas noteikti ir labāks pirkums nekā dārgākās Range Rover versijas.