Vērtē lasītāji

Jaunais Honda CR-V: vērtē What Car? lasītāji

Whatcar.lv lasītāji izmēģina jauno Honda CR-V
Sadarbībā ar Honda Wess Select
CR-V cena Latvijā ir, sākot no 26 330 eiro

Honda modeļu klāstu papildinājis jaunais, ceturtās paaudzes Honda CR-V krosovers, kas ir  lielāks, labāk aprīkots un pieejams arī ar septiņām sēdvietām. Tā tiešie konkurenti ir Škoda Kodiaq un Peugeot 5008.

CR-V cena Latvijā ir, sākot no 26 330 eiro un tas pieejams ar 173 vai 193 ZS benzīna motoru. 2019. gadā gaidāms arī Honda CR-V Hybrid ar hibrīddzinēju,  kas būs alternatīva modifikācijai ar dīzeļdzinēju, kas šīs paaudzes modelim vairs netiks piedāvāts.

Sadarbībā ar Honda dīleri Honda Wess Select, mēs devām iespēju What Car? lasītājiem to izmēģināt, nolūkā noskaidrot viņu domas par šo auto.

Lūk, viņu viedokļi par jauno Honda CR-V!




Raivis Jēcis
brauc ar Škoda Kodiaq

Honda ir paaugusies, ceturtās paaudzes modelis ir glīti nostrādāts gan dizaina, gan montāžas kvalitātes ziņā. Iepriekšējās paaudzes CR-V tas pietrūka, taču tagad viss izskatās labi - no ārpuses un arī salonā. Koka imitācijas apdare - tas laikam saistīts ar ASV tirgu, kur nepieciešams mājīgāk. Melnā plastmasas apdare, tā dēvētā piano black arī izskatās labi, taču tie spīdīgie metāliskie akcenti - tā jau ir tipiska mūsu tirgus specifika un manuprāt, varēja būt mazāk. Tomēr, salīdzinot ar Kodiaq, Honda interjers man patīk labāk - tas ir vienkāršs, bet mājīgs, pateicoties jau minētajiem apdares materāliem. Šķita ka trokšņu izolācija varēja būt labāka, mazliet jūtama motora vibrācija, taču jaudas pietiek, pārnesumkārba strādā ļoti labi, pārnesumus nejūt.

Es pieļauju, ka modelis būs populārs, mašīna ir laba, un arī hibrīds būs pieprasīts - es pats, pirms iegādājos Kodiaq, gribēju pirkt Honda CR-V, taču tobrīd šis modelis nebija pieejams un bija ilgi jāgaida. Kia Sportage man nepatīk- man nav bijusi laba pieredze. Taču CR-V gaita ir mīksta, vadāmība - kā jau japāņu auto. Patika labā ietilpība, sēdēšana ir ērta, vietas ir daudz arī aizmugurē, taču tur manuprāt sēdeklis varēja būt augstāk novietots. Kopumā gan šis auto man šķiet simpātisks un, ja tagad man būtu iespēja izvēlēties jaunu auto, es noteikti paņemtu patestēt CR-V uz pāris dienām, apvaicātos ģimenes locekļiem, kā viņiem patīk.



Kārlis Puriņš,
brauc ar Citroen C4


Ļoti laba mašīna, iet maigi, kārba pārslēdzas maigi, ar to viss ir kārtībā. Tiesa gan, infosistēmā vēl neesmu iebraucis - izskatās, ka būs jāapgūst, jo testa brauciena laikā man bija grūti atrast gan degvielas patēriņu, gan audio avotu izvēli. Stūre arī ir izraibināta ar pogām, diezgan daudz informācijas ir arī mērinstrumentu panelī - tāpēc labi, ka ir head up displejs un tajā viss  svarīgākais ir redzams.

Vietas ir daudz, it īpaši aizmugurē - fantastiski, turklāt iespējama arī trešā rinda. Benzīna dzinēja jauda šķiet ļoti laba, ņemot vērā nelielo tilpumu. Taču man vēl labāk patika sporta režīmā braukt. Jebkurā gadījumā, šī ir ērta mašīna, iepriekš tik ar Honda HR-V izbraucu, esmu izmēģinājis arī Nissan Qashqai, X-Trail. Nissan patika, bet nebija sajūsmas, taču Honda CR-V ir ļoti pat OK. Vienīgi žēl, ka nav pieejams dīzeļdzinējs, tāpēc būs viens jāpagaida hibrīds. Tas izklausās ļoti daudzsološs auto. Šobrīd ar sievu tieši domājam pirkt kaut ko lielāku, augstāku. Tas varētu būt tas, kas vajadzīgs.



Juris Puķītis
brauc ar Volvo XC90

Esmu nobraucis divus CR-V, pirmās un otrās paaudzes modeļus, un, salīdzinot, šajā CR-V apdare ir ļoti liels pluss. Te beidzot salons ir taisīts “priekš cilvēkiem”.  Iepriekšējo paaudžu modeļiem salons bija kā nu kuram, otrās paaudzes CR-V tas jau pēc gada bija pagalam, dabūju visu pāršūt. Taču šis modelis ir jau augstāka līmeņa auto.

Ilgi domāju par CR-V iegādi, tiesa gan nesen iegādājos lietotu Volvo XC90, jāpabrauc ar to - taču Honda esmu izmēģinājis, un tagad domāšu tālāk. Ģimene ir liela, vajadzīgs liels auto un šeit vietas pietiek. Patīk salons, patīk apdare, Honda vadāmība patīk labāk nekā Volvo - apgriezt auto ir ievērojami vieglāk. Labs aprīkojums. Žēl, ka nav pieejams dīzelis, visi jau tagad domā par to degvielas patēriņu. Taču šī benzīna motora jauda pārsteidz - tas ir tikai 1,5 litru motors, nevis 2 0 litru. Tomēr ietilpības ziņā - lielisks, forši ka sēdekļus var aizmugurē nolaist taisni. Ja aizbrauc zaļumos divatā, var salocīt sēdekļus un gulēt mierīgi, kempings nav vajadzīgs.



Nauris Bērziņš
brauc ar Nissan Murano

Godīgi sakot, man žoklis atkārās. To, ka Honda ir laba mašīna, zināju - pats esmu braucis jau iepriekš. Taču CR-V mani patiešām pārsteidza. Pirmkārt jau nav tās cietās gaitas, otrkārt - 1,5 litru motors. Pēc tilpuma šķiet, ka tas ir kaut kāds skūters, bet - spied un iet! Turklāt motors ir ļoti atsaucīgs. Pieļauju, ka arī degvielas patēriņš ir sakarīgs. Par salona komfortu - nekādu iebildumu, Honda CR-V vienmēr ir bijusi ļoti jauka, ērta mašīna. Taču tas, kas man mazliet nepatīk, ir drošības asistentu nepārtrauktā iejaukšanās manā braukšanas stilā - brīdina, rāj par to, ka es kaut kādai joslai esmu mazliet pārbraucis pāri. Mani tas kaitina šobrīd, taču, iespējams, pēc mēneša ilgas braukšanas būšu pie tā pieradis un man tas patiks.




Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Honda Jazz Hybrid

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to pārspēs komforta ziņā, taču Jazz sniedz lielisku apkārtējo pārskatāmību, kas būtiski atvieglo pārvietošanos pilsētā. Ekonomiskais hibrīda dzinējs, bagātīgais aprīkojums un stabilā tālākpārdošanas vērtība vismaz daļēji attaisno tā augsto cenu.