Vērtē lasītāji

Mazda6: vērtē Whatcar.lv lasītāji

Mazda pop-up veikals Rīga Plaza
Mazda6, Mazda CX-3 un CX-5
Vērtē What Car? lasītāji

Mazda zīmola lielākais jaunums šogad – pārdošanā nonācis jaunākās paaudzes Mazda6 modelis. Tas ir auto, ksas vienmēr izcēlies ar ekonomiskiem motoriem, patīkamu interjeru un pieklājīgu aprīkojuma sarakstu. Pēdējās paaudzes atjauninātā versija ieguvusi virkni kosmētiku uzlabojumu, kā arī jaunu 2,5 litru benzīna motoru, kamēr līdzšinējais 2,2 litru tilpuma dīzeļdzinējs ir kļuvis vēl jaudīgāks. Veikti uzlabojumi arī balstiekārtā, nolūkā panākt vēl labāku gaitas komforta un vadāmības līdzsvaru.

Atjaunināts arī Mazda CX-3, un joprojām aktuāls ir arī CX-5 krosovers, kas izceļas ar pievilcīgu, pat agresīvu dizainu, kā norāda atsevišķi mūsu lasītāji. Kādas ir viņu domas par jaunākajiem Mazda modeļiem? Lai to noskaidrotu, sarīkojām testa braucienu ar jaunākajiem Mazda modeļiem Mazda pop-up veikalā modes un izklaides centrā Rīga Plaza.



Indulis Rībens
brauc ar Volvo S80

Esmu jauna auto meklējumos un šobrīd īsti nevaru izšķirties - krosoveru vai sedanu. Mans vaļasprieks ir makšķerēšana, tāpēc varbūt krosovers ar pilnpiedziņu būtu piemērotāks, bet - esmu pieradis pie sedaniem. Šobrīd man ir Volvo S80, bet ir bijuši arī citi auto - Mercedes-Benz E-Klase, VW Passat, un arī Mazda, kas atstāja labu iespaidu par japāņu autobūves kvalitāti. Jaunais Mazda6 ir nedaudz mazāks, kā mans pašreizējais auto, taču braukšanas ziņā neko nevaru pārmest - kluss, ļoti laba vadāmība, pārnesumkārba ļoti labi slēdzās - manuprāt Mazda6 jau ir ļoti tuvu biznesa klases līmenim. Sēdekļi ērti, manam garajam augumam vieta pietiek, viss ir perfekti.


Andris Šņukuts
brauc ar Toyota Verso

Izmēģināju CX-5, priekšā vietas drusciņ mazāk protams, nekā Verso, bet sēdekļi līdzīgi. CX-5 ir drusku cietāks, bet braukšanas ziņā lielas atšķirības nav, gaita ļoti plūstoša, patīkama, arī vadāmība laba. Sport režīms izmaina tikai akseleratora reakciju, piekarē nekādu izmaiņu nav, tāpēc ikdienā es to neizmantotu, turklāt paātrinājums šim CX-5 ar 2,0 litru motoru ir labs arī standarta režīmā. Nezinu, kā būtu ar mazāka tilpuma motoru, taču es priekšroku dotu jaudai. Uz mūsu šaurajiem ceļiem tam ir nozīmē - jo, ja tev nav paātrinājuma, par apdzīšanu vari aizmirst. Sēdekļi ir ērti, var saregulēt kā vajag, taču man prasītos lielāks sānu atbalsts.

Mazda ir labi iekārtots priekšējais panelis, daudz funkciju, ļoti patīk projekcija uz priekšējā stikla. Protams, ir jāpabrauc nedaudz vairāk, lai saprastu, kāds tas auto ir un cik labi darbojas, piemēram, klimata kontroles sistēma, vai arī – cik ērti ir sēdēt aizmugurē, par ko visbiežāk nākas dzirdēt komentārus no pasažieriem. Manuprāt, tur ir jāpietiek vietas vidēja izmēra cilvēkam.

Ļoti ērti ir tas, ka aizmugurējais sēdeklis ir trīs segmentos sadalīts un tos var nolocīt pēc nepieciešamības. Arī bagāžas nodalījums šķiet pietiekami liels manām vajadzībām. Vienīgais mīnuss ir rezerves riteņa trūkums – es uzskatu, ka rezerves ritenim ir jābūt, jo septiņos vakarā, Smiltenē, es riepu servisu neatradīšu.  


Raivis Ostapko
brauc ar Ford Focus

Mazda6 mani reāli pārsteidza, nebiju gaidījis tādu apdares materiālu kvalitāti salonā – iepriekš priekšstats par šo ražotāju bija no agrīnajiem Mazda3, taču tagad var redzēt, ka Mazda tiešām tiecas uz premium klasi. Šobrīd vēl Mazda6 var salīdzināt ar Opel Insignia Grand Sport, taču Mazda6 salona apdares materiāli un kvalitāte man patika labāk.

Mazda6 mani pārsteidza arī ar labu dinamiku, stabilitāti uz ceļa. Turklāt ar to var braukt gan mierīgi, gan arī – kad nepieciešams – dinamiski. Turklāt mašīna ir liela un ceļu satiksmē to ciena – tas nav mazsvarīgi,  Ērti sēdekļi, kvalitatīva ādas apdare.

Man patīk dizains – tas ir diezgan agresīvs. Jau nosūtīju dažas bildes draugiem Instagramā un man uzreiz bija komentārs – Wow! Izskatās diezgan kruta! Es domāju, ka Mazda6 noteikti nav pensionāru auto, ko varētu pateikt par Volvo vai Toyota. Lai arī man šķiet, ka Mazda šo modeli pozicionē kā auto “tiem, kam pāri 30”, arī man nebūtu nekādu kompleksu ar to braukt ikdienā. Es ņemtu sedanu, klasiskā melnā krāsā. Vai arī baltu ar grafīta pelēkas krāsas diskiem, 19 collu izmērā.


Kārlis Laurinovičs
brauc ar VW Golf 7

Par Mazda man priekšstats vienmēr ir bijis labs, jo ģimenē ir bijuši vairāki šī modeļa auto. Protams, ir bijuši arī mīnusi, bet kopumā Mazda manā skatījumā ir uzticams auto, sēdies un brauc. Mazda ir auto ar dvēseli, mašīna, kas ir skaista ne tikai ārēji, bet arī iekšēji. Patīkami braukt, gan ar Mazda3, gan ar Mazda6. Sekoju līdzi Mazda jaunumiem, ar nepacietību gaidu, kad atkal parādīsies rotordzinējs.

Izmēģināju CX3, viss patika, aizmugurē vietas gan pamaz, bet tā ir visiem auto šajā klasē. Tieši šobrīd vēl man nav nepieciešams jauns auto, bet kad būs jāmaina, noteikti pirkšu kādu no Japānas ražotāju auto – un ir ļoti liela iespējamība, ka izvēlēšos Mazda, jo dizains visiem modeļiem tagad ir ļoti pievilcīgs.



Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Mazda 3

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Mazda 3 beidzot ir tajā līmenī, kurā to var saukt par cienīgu alternatīvu Ford Focus vai VW Golf. Lieliska vadāmība, nevainojama montāžas kvalitāte un plašs komforta un drošības aprīkojums, kas papildina noslīpēto dizainu – ko vēl vairāk var vēlēties?