Ziņas

Frankfurtes auto izstāde 2017: Opel Insignia GSi

Opel Insignia GSi ir 260 ZS 2,0 litru turbomotors
Mazāk jaudas nekā līdzšinējam Insignia OPC modelim
Astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba

Tiem, kam patīk jaunākās paaudzes Opel Insignia, bet ir vēlme pēc kaut kā jaudīgāka, vācu autoražotājs piedāvā Insignia GSi – tam ir 2,0 litru benzīna turbomotors ar 260 ZS un 400 Nm.

Salīdzinot ar līdzšinējo Insignia OPC, kuram bija 2,8 litru tilpuma V6 motors, jaunais modelis ir vieglāks, tāpēc tā dinamikas rādītājiem nevajadzētu būt sliktākiem, par spīti tam, ka zirgspēku ir mazāk. Sava loma Insignia GSi dinamikā noteikti būs arī jaunajai astoņpakāpju automātiskajai pārnesumkārbai.

Jau pēc izskata vien var pateikt, ka šis nav ierindas Insignia – par to liecina sportiskas iezīmes auto dizainā, kā arī 20 collu diski un lielākas bremzes. Insignia GSi ir arī adaptīvā balstiekārta un pilnpiedziņa ar jaudas vektorēšanas sistēmu.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Opel Frontera

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Jaunais Opel Frontera ir labi aprīkots un diezgan ietilpīgs, un tā viegli izprotamā cenu struktūra nozīmē, ka elektriskā un benzīna versija maksā līdzīgi. Ja vieglā hibrīda benzīna dzinējs brauktu tikpat labi kā elektriskais modelis, Frontera zvaigžņu vērtējums būtu vēl augstāks.