Ziņas

Drīzumā pārdošanā - atjauninātais Honda CR-V

Honda CR-V feislifts
Uzlabots izskats, aprīkojums un salona apdare
Deviņpakāpju automātiskā pārnesumkārba

Drīzumā pārdošanā Latvijā nonāks atsvaidzinātais, 2015. gada Honda CR-V modelis, kas tika prezentēts pērn Parīzes auto izstādē.

Japāņu autoražotāja pūles galvenokārt koncentrētas, atsvaidzinot auto dizainu, pārskatot dzinēja uzbūvi un automobilī uzstādītās tehnoloģijas, tādējādi padarot to vēl pievilcīgāku Eiropas pircēju acīs.

Pamanāmākās izmaiņas skārušas priekšējo daļu ar pārveidota dizaina priekšējiem lukturiem, kuri plūdeni pāriet jaunajā radiatora režģī. Papildus tam jaunais buferis un aizsargplāksne auto liek izskatīties platākam un stabilākam, vienlaikus vizuāli pazeminot automobiļa smaguma centru. Visbeidzot aizmugurējā daļā ir pārveidots LED kombinēto lukturu dizains.  

Uzlabota arī salona apdare, kas rada hromētas virsmas iespaidu un kura stiepjas visā priekšējā paneļa platumā, turklāt izmantojot augstas kvalitātes materiālus uz galvenajām virsmām. Bīdāmais elkoņbalsts (60 mm uz priekšu un atpakaļ) starp priekšējiem sēdekļiem vēl vairāk uzlabo pielāgošanas iespējas un komfortu.

Jauni, efektīvāki dzinēji

CR-V ar četru riteņu piedziņu būs pieejams ar jaudīgāku dīzeļdzinēju un pilnīgi jaunu, efektīvu deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Jaunais 1,6 litru i-DTEC četru cilindru dīzeļdzinējs no Honda Earth Dreams Technology sērijas nodrošina ievērojami lielāku jaudu nekā tā priekšgājējs, palielinot maksimālo jaudu un griezes momentu līdz 160 ZS un 350 Nm.

Dzinējs pieejams ar divām pārnesumkārbām: ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un savā klasē mazāko CO2 izmešu daudzumu zem 130 g/km, vai arī – lai pilnībā izbaudītu jaunākā dzinēja efektivitāti – ar jauno deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Priekšpiedziņas CR-V, kas pieejams ar manuālo pārnesumkārbu, aprīkots ar 120 ZS 1,6 litru i-DTEC dzinēju. Joprojām būs pieejams pārbaudītais 2,0 litru i-VTEC benzīna dzinējs ar 155 ZS jaudu, kas tagad atbilst Euro6 standartam.

Pilnīgi jauna informatīvā izklaides tehnoloģija

CR-V pircēji varēs baudīt vienu no pirmajām Honda Connect lietojumprogrammām. Šī sistēma uzstādīta standartaprīkojumā visā modeļu klāstā. Tai ir plašs funkciju klāsts, kas pieejamas septiņu collu skārienjutīga ekrāna displejā.

Jaunās sistēmas funkcijas ietver piekļuvi internetam, deviņām iepriekš instalētām lietojumprogrammām, tostarp arī piekļuvi “Honda App Center”. Kā papildu iespēja ir pieejama “Garmin” satelītnavigācijas sistēma, audio displejs, AM/FM/DAB un interneta radio, tālruņa saskarne un “Bluetooth” savienojamības iespējas.

Turklāt tā piedāvā atpakaļskata kameru ar dinamiskām virziena norādēm un plašu informācijas klāstu par automobili, piemēram, brauciena nobraukuma skaitītāju, degvielas ietaupījumu un brauciena laika uzskaiti.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Honda Jazz Hybrid

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to pārspēs komforta ziņā, taču Jazz sniedz lielisku apkārtējo pārskatāmību, kas būtiski atvieglo pārvietošanos pilsētā. Ekonomiskais hibrīda dzinējs, bagātīgais aprīkojums un stabilā tālākpārdošanas vērtība vismaz daļēji attaisno tā augsto cenu.