Ziņas
Nāk klajā jauns Honda Jazz
Pirmie attēli
Uzlaboti dzinēji
Ietilpīgs salons

Jaunajam auto ir arī divi jauni dzinēji, kas nodrošina spēcīgāku dinamiku, labāku degvielas ekonomiju un mazāk kaitīgo izmešu. Auto ir ietilpīgāks un vieglāk lietojams.
90 ZS 1,2 litru benzīna dzinējs patērē vidēji 4,2 litrus degvielas uz 100 km, izmešu daudzums ir vien 120 g/km. savukārt 100 ZS 1,4 litru dzinējs ir mazliet ēdelīgāks - 4,4 l/100 km un vidi piesārņo ar 124 g/km CO2.
Tomēr ar jauno pusautomātisko pārnesmukārbu, kas pieejama no papildaprīkojuma saraksta, šos skaitļus uzlabo uz 4,3 l/100 km. Automātiskā transmisija nebūs pieejama.
Jaunais Jazz ir mazliet garāks un platāks nekā pašreizējais auto, bet ar to ir pieticis, lai pārveidotu salonu, kurš tagad ir ievērojami plašāks.
Aizmugurējiem sēdekļiem izveidota viegla un asprātīga nolocīšanas sistēma. Ar vienu roku jūs varat vai nu nolocīt atzveltni virsū uz sēdekļa, vai arī uzlocīt sēdekļa pamatni stāvus pie atzveltnes.
Bagāžniekā ir plaukts, kuru var novietot četros dažādos veidos, atkal - ar vienu roku. Ģeniāli.
Honda īpaši lepojas ar Jazz teleskopisko stūres ratu, stabilitātes kontroli standartaprīkojumā, kā arī ar durvīm, kam ērtības labad ir trīs atvēršanas pozīcijas, un uzlaboto apdares kvalitāti.
Latvijā jaunais Jazz gaidāms gada beigās - decembrī. Nekādas sīkākas informācijas par to, kādas modifikācijas Latvijā būs iegādājamas un kādas varētu būt šā auto cenas, pagaidām nav.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...