Opel laiž klajā Insignia Country Tourer
Opel Insignia Country Tourer
Paaugstinātas caurgājamības universālis
Cena tiks paziņota septembrī

Jaunā Insignia modeļu saime drīzumā būs nokomplektēta – septembrī savu pasaules pirmizrādi Frankfurtes auto izstādē piedzīvos Opel Insignia Country Tourer, kas no radniecīgā Insignia universāļa, jeb Sports Tourer atšķiras ar paaugstinātu klīrensu un virsbūves dekoratīvo apdari krosoveru stilā.
Modeļa raksturīgākās iezīmes ir auto apakšas aizsargpaneļi priekšā un aizmugurē, ievērojami riteņu arku un apakšējās virsbūves daļas apšuvumi un dubultās izplūdes caurules. Savukārt pilnpiedziņa nodrošina saķeri un drošu vadāmību jebkādos laika apstākļos.
Tas viss apvienots ar 184 kW/250 ZS 2,0 litru SIDI tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju vai 2,0 BiTurbo CDTI, kuri abi nodrošina iespaidīgu 400 Nm maksimālo griezes momentu.
„Jaunā Opel Mokka modeļa sensacionālie panākumi subkompakto SUV segmentā lieliski demonstrē krosovera tipa automobiļu pieaugošo popularitāti,” norāda Opel Pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas daļas viceprezidenta vietas izpildītājs Dankans Aldreds.
„Ar jauno Insignia Country Tourer mēs vēlamies aizpildīt šo brīvo sportisko nišu vidējā izmēra klasē. Šis modelis mums ļauj klientiem piedāvāt alternatīvu, kāda vēl nav bijusi Opel klāstā. Tagad viņi mūsu vadošā modeļa kvalitāti var baudīt ar krietnu devu piedzīvojumu garšas. Tajā pašā laikā mēs esam pārliecināti, ka Insignia Country Tourer atlētiskais izskats ies pie sirds arī daudziem jauniem mūsu zīmola klientiem.”
Opel Insignia Country Tourer pilnpiedziņas sistēma
Elektroniski kontrolētā 4x4 riteņu piedziņa ietver Haldex sajūgu un elektronisko bloķējošo diferenciāli. Tā nepārtraukti pielāgojas ceļa apstākļiem un sadala jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi, kā arī aizmugurējiem riteņiem.
Piedziņas lielākais trumpis ir tas, ka tā šo jaudas sadali veic vēl pirms riteņa izslīdēšanas vilkmes trūkuma dēļ, kas raksturīgi, piemēram, pārvietojoties pa slapjiem vai ar sniegu klātiem ceļiem.
Nepieciešamības gadījumā sajūgu kontrolējošā ierīce nekavējoties pārvada griezes momentu uz aizmugurējo asi. 4x4 sistēmas sensori atsevišķos kontroles moduļus nepārtraukti apgādā ar informāciju, kas ietver novirzes daudzumu, paātrinājumu, stūres novietojumu, riteņu ātrumu, akseleratora pedāļa pozīciju, motora ātrumu un griezes momentu.
No iegūtās braukšanas apstākļu informācijas pastāvīgi tiek pielāgota jaudas sadale uz priekšējo/aizmugurējo asi.
Savukārt elektroniski kontrolētais aizmugurējās ass bloķējošais diferenciālis kontrolē jaudas sadali starp aizmugurējiem riteņiem, pārvadot griezes momentu uz riteni, kuram dotajā brīdī ir vislabākā saķere ar ceļu.
Opel norāda, ka Insignia Country Tourer vilkmi var nodrošināt arī tad, ja trīs no četriem riteņiem ir bez saķeres un tikai viens ir izmantojams.
Lai samazinātu berzes zudumus un ekonomētu degvielu, laikā, kad sistēmās iejaukšanās nav nepieciešama, tā automātiski pārslēdzas uz priekšpiedziņu.
Modeļa cena un komplektācijas iespējas tiks paziņotas pasūtījumu pieņemšanas uzsākšanas dienā – 10. septembrī, Frankfurtes auto izstādē.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...