Ziņas

Autovadītāji vēršas pie sava OCTA apdrošinātāja arī tad, kad avāriju izraisījis cits auto

Negadījumu var pieteikt pie OCTA apdrošinātāja
Laukos dzīvojošajiem būtiski ir iespēja iegādāties polisi internetā
Pilsētniekiem svarīga ir cena

Vairāk nekā puse (53%) autovadītāju atzīst, ka ir griezušies pie sava OCTA jeb auto obligātās cilviltiesiskās atbildības apdrošinātāja pēc atbalsta kādā problēmsituācijā, liecina Swedbank P&C Insurance veiktā aptauja.

Turklāt visbiežāk (33%) tā ir bijusi avārija, kurā vainojams kāds cits autovadītājs, lai gan parasti izmaksu cietušajai pusei kārto tieši avārijas vaininieks un viņa OCTA apdrošināšanas kompānija.

Vīrieši ievērojami biežāk nekā sievietes (39% vīriešu pret 25% sieviešu) ir vērsušies pie auto apdrošinātāja gadījumos, kad mašīnai nodarīti bojājumi citu autovadītāju izraisītas avārijas dēļ.

Piedāvā cietušajiem negadījumu pieteikt pie sava OCTA apdrošinātāja

Lai mazinātu neērtības, kas autovadītājam var rasties, kad automašīnai nodarītie bojājumi ir cita braucēja nevērības sekas, Swedbank P&C Insurance šomēnes saviem OCTA polišu klientiem sāk piedāvāt papildu pakalpojumu - apdrošināšanas negadījumu pieteikšanu pie sava apdrošinātāja arī tad, ja to izraisījis cits autovadītājs, turklāt iekļaujot visas Baltijas valstis.

Apdrošināšanas negadījumu pieteikšana pie sava apdrošinātāja būs bez maksas un stāsies spēkā līdz ar OCTA polises iegādi.

 “Ceļu satiksmes negadījums, neskatoties uz to, kas ir tā izraisītājs, autobraucējiem rada sarežģījumus – kaut vai uz laiku, kamēr spēkrats tiek savests kārtībā. Pēc pētījuma datiem tieši citu autovadītāju izraisītas avārijas ir biežākais iemesls, kāpēc vēršas pēc palīdzības pie sava auto OCTA apdrošinātāja.

Parasti šādos gadījumos bija jāgriežas nevis pie sava, bet vainīgās puses apdrošinātāja. Taču iespēja apdrošināšanas negadījumu pieteikt pie sava apdrošinātāja būtiski atvieglo un paātrina šīs situācijas risinājumu, turklāt autovadītājs var būt pārliecināts par atlīdzības izmaksas ātrumu un auto remonta kvalitāti,” saka Pēters Kabuns, Swedbank P&C Insurance Latvijas filiāles vadītājs.

Laukos dzīvojošajiem būtiski ir iespēja iegādāties polisi internetā, pilsētniekiem svarīga cena

Aptaujātie autovadītāji pārliecinoši norāda cenu kā galveno kritēriju OCTA apdrošinātāja izvēlei.

Svarīga ir arī iepriekšējā sadarbības pieredze ar apdrošinātāju (41%), iespēja iegādāties apdrošināšanas polisi internetā (25%), kā arī apdrošinātāja reputācija (20%).

Zīmīgi, ka apdrošinātāja reputāciju īpaši novērtē pilsētnieki (23% pilsētnieku pret 8% laukos dzīvojošo). Laukos dzīvojošajiem biežāk būtiska ir iespēja iegādāties polisi attālināti (32% laukos dzīvojošo pret 23% pilsētnieku), kā arī atlīdzības saņemšanas ātrums (16% laucinieku pret 8% pilsētnieku).


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...