Testa brauciens

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
VW ID.3 interjers ir futūristisks, taču nav tik revolucionārs, lai aizbiedētu ikvienu, kam ir akūtas bailes no pārmaiņām. Šeit ir neliels, bet pārskatāms 5,3 collu displejs aiz stūres rata, kas rāda ātruma, sniedzamības un satelītnavigācijas informāciju, savukārt sānos ir rotācijas tipa pārnesumu pārslēgšanas svira.
Izkārtojuma ziņā vadītāja sēdekļa novietojums attiecībā pret stūri un pedāļiem ir ļoti labs, un pie stūres var sēdēt relaksēti. Stūres augstuma un sasniedzamības regulēšana iekļauta jau standarta aprīkojumā. Tomēr, ja vēlaties priekšējos sēdekļus ar regulējamu jostasvietas balstu, jums būs jāpiemaksā par GTX versiju vai jāizvēlas attiecīgā opcija no aprīkojuma saraksta.
Tomēr mūsu lielākais pārmetums ir par “īstu” pogu trūkumu - problēma, kas skar arī radniecīgo Cupra Born. Tā vietā viss tiek darbināts ar centrālo skārienekrānu vai skārienjutīgiem “spilventiņiem”, kuru lietošana ir daudz traucējošāka nekā Kia Niro EV un Nissan Leaf.
VW ID.3 priekšpusē ir daudz vietas. Pat ja jūsu augums ir krietni lielāks par 1.8m, jūs varēsiet ērti iekārtoties. ID.3 ir aptuveni tikpat garš kā VW Golf un tikpat ietilpīgs aizmugurē. Tas nozīmē, ka aiz priekšējiem sēdekļiem būs vieta ražena auguma pasažieriem, lai gan Tesla Model 3 ir vēl ietilpīgāks.
Standarta komplektācijā ir 60/40 dalīti aizmugurējie sēdekļi, kas nav tik noderīgi kā 40/20/40 sēdekļi, lai gan slēpošanas lūkas esamība sniedz vairāk iespēju pārvadāt garākas kravas kopā ar pasažieriem.
Diemžēl šeit nav iespējams iegūt bīdāmus vai slīpāk nolokāmus sēdekļus, kas pieejami līdzvērtīgas cenas (neelektriskos) ģimenes apvidus automobiļos.
ID.3 ir 385 litru bagāžnieks, kas ir par četriem litriem vairāk nekā VW Golf, un tas ir lieliski piemērots bērnu ratiņu, iknedēļas pirkumu vai pāris lielu koferu ievietošanai. Tomēr Nissan Leaf bagāžnieks ir lielāks, un Tesla Model 3 kravas ietilpības ziņā ir citā līgā.
Ja vēlaties samazināt izmaksas līdz minimumam, varat izvēlēties sākuma līmeņa modeli ID.3 Pure. Tam ir 18 collu tērauda riteņu diski, adaptīvā kruīza kontrole, automātiskie tālās gaismas lukturi, apsildāmas vējstikla mazgāšanas sprauslas, automātiski aptumšojošs atpakaļskata spogulis un vējstikla tīrītāji ar lietus sensoru.
€
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …
Auto tests
…
Auto tests
Škoda Elroq ir fantastisks ģimenes SUV. Tas brauc precīzāk un dzīvīgāk nekā cenas ziņā līdzīgais Kia EV3 un iznāk mazliet pieejamāks nekā Renault Scenic. Mēs uzskatām, ka izdevīgākais variants ir 85 Edition, jo tas …