Testa brauciens
Volkswagen Transporter pirmais brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
VW ID.3 interjers ir futūristisks, taču nav tik revolucionārs, lai aizbiedētu ikvienu, kam ir akūtas bailes no pārmaiņām. Šeit ir neliels, bet pārskatāms 5,3 collu displejs aiz stūres rata, kas rāda ātruma, sniedzamības un satelītnavigācijas informāciju, savukārt sānos ir rotācijas tipa pārnesumu pārslēgšanas svira.
Izkārtojuma ziņā vadītāja sēdekļa novietojums attiecībā pret stūri un pedāļiem ir ļoti labs, un pie stūres var sēdēt relaksēti. Stūres augstuma un sasniedzamības regulēšana iekļauta jau standarta aprīkojumā. Tomēr, ja vēlaties priekšējos sēdekļus ar regulējamu jostasvietas balstu, jums būs jāpiemaksā par GTX versiju vai jāizvēlas attiecīgā opcija no aprīkojuma saraksta.
Tomēr mūsu lielākais pārmetums ir par “īstu” pogu trūkumu - problēma, kas skar arī radniecīgo Cupra Born. Tā vietā viss tiek darbināts ar centrālo skārienekrānu vai skārienjutīgiem “spilventiņiem”, kuru lietošana ir daudz traucējošāka nekā Kia Niro EV un Nissan Leaf.
VW ID.3 priekšpusē ir daudz vietas. Pat ja jūsu augums ir krietni lielāks par 1.8m, jūs varēsiet ērti iekārtoties. ID.3 ir aptuveni tikpat garš kā VW Golf un tikpat ietilpīgs aizmugurē. Tas nozīmē, ka aiz priekšējiem sēdekļiem būs vieta ražena auguma pasažieriem, lai gan Tesla Model 3 ir vēl ietilpīgāks.
Standarta komplektācijā ir 60/40 dalīti aizmugurējie sēdekļi, kas nav tik noderīgi kā 40/20/40 sēdekļi, lai gan slēpošanas lūkas esamība sniedz vairāk iespēju pārvadāt garākas kravas kopā ar pasažieriem.
Diemžēl šeit nav iespējams iegūt bīdāmus vai slīpāk nolokāmus sēdekļus, kas pieejami līdzvērtīgas cenas (neelektriskos) ģimenes apvidus automobiļos.
ID.3 ir 385 litru bagāžnieks, kas ir par četriem litriem vairāk nekā VW Golf, un tas ir lieliski piemērots bērnu ratiņu, iknedēļas pirkumu vai pāris lielu koferu ievietošanai. Tomēr Nissan Leaf bagāžnieks ir lielāks, un Tesla Model 3 kravas ietilpības ziņā ir citā līgā.
Ja vēlaties samazināt izmaksas līdz minimumam, varat izvēlēties sākuma līmeņa modeli ID.3 Pure. Tam ir 18 collu tērauda riteņu diski, adaptīvā kruīza kontrole, automātiskie tālās gaismas lukturi, apsildāmas vējstikla mazgāšanas sprauslas, automātiski aptumšojošs atpakaļskata spogulis un vējstikla tīrītāji ar lietus sensoru.
€
Testa brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
Hyundai Inster ir lielisks kompaktais elektromobilis, kas nodrošina ērtu braukšanu, konkurētspējīgu cenu un garāku akumulatora darbības diapazonu nekā konkurenti. Mēs uzskatām, ka tā ir lieliska izvēle pircējiem, kas meklē …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Volkswagen ID.3 ir labi vadāms, komfortabls un Pro S versijā pat visai dinamisks, tomēr tas ir diezgan dārgs, tāpēc iesakām apsvērt arī MG4 EV un pat Tesla Model 3. Ja iegādājaties ID.3, iesakām izvēlēties Pro modeli. No …
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …