Testa brauciens

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
VW ID.3 pieejamas vairākas jaudas un akumulatoru kombinācijas. 170 ZS elektromotors savienots ar 52 kWh (neto) bateriju, 204 ZS versijai ir 59 vai 79 kWh baterija, bet 286 un 326 ZS versijas apgādātas ar vislielāko 79 kWh akumulatoru.
Sniedzamība ir tiešā mērā atkarīga no baterijas izmēra, tāpēc sniedzamība variē no 387 līdz pat 605 km ar vienu uzlādi. Visām modifikācijām ir aizmugures riteņu piedziņa, bet par klāsta “karsto” hečbeku kļuvusi GTX Performance versija, ļaujot 100 km/h sasniegt 5,7 sekundēs. Interesanti, ka šai versijai ir arī mazākais elektrības patēriņš (14,8 kWh/100km), kamēr bāzes versija (Pure) patērē 15,3 kWh/100km.
Lai tiktu galā ar smago akumulatoru, nepieciešama diezgan stingra piekare, tāpēc neceriet, ka ID.3 piedāvās VW Golf braukšanas komforta līmeni. Tiesa, Pro versija nebūt nav skarba, un tai izdodas absorbēt ceļa nelīdzenumus, braucot lielā ātrumā, kamēr pilsētvides bedres būs jūtamas nedaudz vairāk.
Braucot agresīvāk, jūtams Pro S versijas papildu svars, taču tas īpaši liks par sevi manīt tikai tad, kad pārvarēsiet bedres. Pozitīvi ir tas, ka šī stingrība nozīmē to, ka virsbūve nekad pārmērīgi nesašūposies, braucot pa nelīdzenumiem.
Pro S ir pieejama ar adaptīvo balstiekārtu, kas ļauj padarīt piekari stingrāku vai mīkstāku, mainot braukšanas režīma iestatījumus. Tomēr, lai gan tas izmaina amortizatoru darbības īpašības, tas būtiski neietekmē komfortu.
GTX versijai adaptīvā balstiekārta ir jau standarta aprīkojumā, taču gaita ir pārlieku stingra pat uz seguma, kas ir pilnībā gluds.
Pateicoties vieglai stūrēšanai un lieliskam pagrieziena rādiusam, ID.3 manevrēšana pa pilsētu ir pavisam vienkārša. Ārpus pilsētas stūres mehānisms reaģē vienmērīgi, taču, braucot pagriezienos ar noklusēto komforta braukšanas režīmu, tā nekļūst būtiski “smagāka", tādejādi nenodrošinot jūtamu atgriezenisko saiti. Ja vēlaties lielāku iesaisti, labāk aktivizēt sporta režīmu.
Pat pēc elektromobiļu standartiem ID.3 elektromotors ir ļoti kluss. Pilsētā tas ļauj pārvietoties bez skaņas, taču izceļ citus trokšņus, kas raksturīgi lielākam ātrumam. Vēja radītais troksnis - lielākoties dzirdams caur klimata kontroles ventilācijas atverēm - ir visjūtamākais miera traucēklis, lai gan ID.3 joprojām ir klusāks nekā MG4.
€
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka …
Auto tests
Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …