Tie, kuri atradīsies priekšējos sēdekļos, varēs pilnībā izbaudīt braucienu. Durvju atvērums ir plašs, savukārt salonā būs pietiekami liela telpa pat augumā raženiem braucējiem.
Līdzās ātrumpārslēgam atrodas ietilpīga mantu novietne, kurā ērti var novietot viedtālruni, atslēgas un naudas maku, bet nedaudz augstāk atrodas USB ligzdas viedierīču uzlādei. Durvju kabatās atradīsies vieta mazai dzēriena pudelei, bet zem roku balsta varēs glabāt neliela izmēra priekšmetus.
Kas attiecas uz aizmugurē sēdošo komfortu, Yaris uz konkurentu fona demonstrē viduvēju sniegumu. Vidēja auguma pasažieri šeit varēs iesēsties, taču tie, kuru augums sniedzas pāri 1,80 m, garākā ceļojumā jutīs diskomfortu. Ja raženi pasažieri bieži grasās jums doties līdzi, labāk izvēlēties ietilpīgo Volkswagen Polo.
Vidējā sēdvieta aizmugurē ir nedaudz augstāka nekā malējās vietas, tāpēc šeit vēlams sēdināt īsāka auguma līdzbraucēju. Par laimi, Yaris grīdā nav apjomīgs transmisijas tunelis, kas ierobežotu kāju vietu brīdī, kad aizmugurē atradīsies trīs pasažieri.
Visiem Yaris ir nolokāmas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ar 60:40 sadalījumu, taču sēdekļus nav iespējams pabīdīt vai mainīt atzveltnes slīpumu. Tāpat sēdekļi nav tik praktiski transformējami kā tas ir Honda Jazz modelī.
Bagāžas nodalījuma ietilpība nav Yaris stiprā puse. Patiesībā šeit ir pat nedaudz mazāk vietas kā priekštecī. Kopējais plašums ir mazāks nekā Ford Fiesta, Renault Clio un Volkswagen Polo.
Jau standarta aprīkojumā iekļauta divu līmeņu bagāžnieka grīda, paverot iespējas pielāgot kravas telpu pēc vadītāja ieskatiem un ļaujot izveidot līdzenu grīdu brīdī, kad aizmugures sēdekļi ir nolaistā pozīcijā.