Auto tests
Audi
A3 hečbeks
Audi A3 garantē braukšanas baudu un komfortu salonā. Viens no labākajiem auto šajā klasē. …
Yaris pieejams ar 72 zirgspēku 1,0 litra VVT-i dzinēju, 1,5 litru benzīna agregātu, kā arī 1,5 litru trīscilindru hibrīda atmosfērisko dzinēju. Turbīnas vietā tas izmanto dažus elektriskos motorus un akumulatoru, lai uzlabotu gan dinamiku, gan samazinātu degvielas patēriņu. Kopējā agregātu jauda sasniedz 116 ZS, ļaujot 100 km/h sasniegt pietiekami ātri – 9,7 sekundēs. CVT automātiskā transmisija hibrīda gadījumā būs vienīgā izvēle.
No motora nenāksies izspiest pēdējo dzīvības sulu, lai sekmīgi paātrinātos, taču tas nešķiet tik izveicīgs zemā apgriezienu diapazonā kā segmenta labākie benzīna agregāti, piemēram, VW Polo izmantotais 1,0 litru TSI.
Raugoties no vadītāja viedokļa, mazajiem hečbekiem līdz šim bija grūti stāties pretī Fiesta un Ibiza modeļiem, kas lepojās ar šajā segmentā labākajām gaitas īpašībām.
Labā ziņā ir tā, ka Yaris jūtas kā zivs ūdenī, tiklīdz nonākam uz līkumota ceļa posma. Stūres izsvarojums un precizitāte padara Yaris par vienu no patīkamākajiem auto, ar ko doties dinamiskā braucienā, spējot vienlīdz labi saglabāt arī stingru virsbūves stāju un riepu saķeri pat asos līkumos.
Jaunais Yaris gaitas īpašību ziņā guvis būtiskus uzlabojumus, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeli un tas ļāvis samazināt attālumu līdz Fiesta un Ibiza līmenim, kas vēl joprojām būs mazu solīti priekšā.
Yaris pieejami dažādi disku izmēri. Lētākajās komplektācijās tas iegūs 15 collu tērauda vai vieglmetāla diskus, Style versijā būs 16 collu vieglmetāla diski, bet dārgākajā Limited Edition disku izmērs tiek palielināts līdz 17 collām. Šobrīd esam izmēģinājuši tikai pēdējo no minētajiem – lielākā ātrumā balstiekārta būs jūtīgāka tikai pret asām bedrēm, taču pilsētā pat mazas bedres var satricināt citādi rāmo gaitu. Žēl, jo šis auto ilgu daļu savas dzīves pavadīs tieši pilsētvidē.
Mazāka diametra diski savienojumā ar standarta balstiekārtu situāciju varētu uzlabot, tomēr Ford Fiesta, Seat Ibiza un Volkswagen Polo labāk absorbēs ceļa nelīdzenumus.
Brīdī, kad braucām stāvā kalnā vai centāmies strauji paātrināties, iepriekšējās paaudzes Yaris hibrīda darbība bija īpaši skaļi dzirdama. Jaunā hibrīda sistēma krietni retāk liks pietuvoties motora apgriezienu augstākajām atzīmēm, lai arī šeit tiek izmantota CVT automātiskā pārnesumkārba, gluži kā iepriekš. Lielākoties kompaktais hečbeks būs kluss sabiedrotais, būdams piezemētāks nekā konkurentu agregāti. Protams, motora apgriezieni strauji pacelsies veiklas apdzīšanas gadījumā, taču maz ticams, ka to nāksies darīt bieži.
Jūs būsiet pārsteigti, cik kluss Yaris spēj būt pilsētā. Šajā vidē benzīna motors bieži vien netiks pat izmantots, visu uzticot elektriskajām sistēmām. Toyota apgalvo, ka Yaris spēj iztikt tikai ar akumulatora ražoto enerģiju 80% no visa brauciena laika un šī ir statistika, kurai mēs pilnībā ticam. Pāreja no iekšdedzes dzinēja uz elektromotoru ir praktiski nemanāma. Nelielu vibrāciju varēs just vien brīdī, kad Yaris būs nolēmis iztikt tikai ar benzīna agregātu. Kas attiecas uz pretvēja un ceļa radīto troksni, Yaris nav Mercedes –Benz S-klase, bet pēc segmenta standartiem tas ir kluss.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Audi A3 garantē braukšanas baudu un komfortu salonā. Viens no labākajiem auto šajā klasē. …
Auto tests
Nenovērtējiet Scala par zemu tikai tā cenas dēļ. Vairākās kategorijās tas ir labāks pat par cenas ziņā dārgākiem ģimenes auto – tam ir patīkama gaita, pienācīga vadāmība, moderna multimediju sistēma un iespaidīgs …
Auto tests
Škoda Octavia varbūt nav pats stilīgākais auto šajā klasē, taču tas ir viens no labākajiem - komfortabls un ietilpīgs. Prātīgi komplektējot savu pirkumu, to var iegūt par ļoti labu cenu. …
Auto tests
Ja tu meklē alternatīvu ierindas ģimenes hečbekam, Citroen DS4, iespējams, ir tas, ko tu meklē. Taču tev nāksies sadzīvot ar pacietu gaitu un upurēt praktiskumu un komfortu stila dēļ. …