Testa brauciens

Toyota lielākais furgons Proace Max brauc gan ar dīzeli, gan elektrību
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Lai arī piedāvājumā ir 1,2 litru benzīna turbodzinējs, ražotājs prognozē, ka lielākā daļa pārdoto Corolla Touring Sports būs ar hibrīddzinēju. Pieejams hibrīddzinējs ar 1,8 litru VVTi benzīna motoru, kas ir identisks tam, kādu atradīsiet arī Prius, un 4,3 litru vidējais patēriņš pret mazo elektromotora un benzīna dzinēja kombinēto jaudu (121 ZS) skaidri parāda, kas šajā gadījumā ir prioritāte. Tomēr hibrīddzinējs ar 2,0 litru benzīna motoru visu nedaudz sašūpo. Ar 180 ZS jaudu un 7,9 sekunžu uzrāvienu no 0-100 km/h, tas ir ātrāks par līdzvērtīgu Honda Civic vai Ford Focus, tomēr paliek vērsts uz ekonomiju - CO2 izmešu daudzums ir nieka 89 g/km, un vidējais ražotāja norādītais patēriņš ir tikai 4,7 l/100 km.
Jaunā Corolla Touring Sports pārsteidz ar vadāmības īpašībām - zemais priekšgals maina virzienu ar necerētu precizitāti, un pati stūrēšana ar šauro ādas stūri ir baudāma. Virsbūves kustības tiek kontrolētas diezgan sportiskā manierē, tomēr gaita saglabājas pietiekami komfortabla, un pasīvā balstiekārta (adaptīvie amortizatori pieejami kā papildaprīkojums) bez piepūles tiek galā ar bedrēm un nelīdzenumiem. Ir panākts labs līdzsvars starp gaitu un vadāmību, turklāt, atšķirībā no sava priekšteča Auris Touring Sports, jaunais Corolla universālis spēj parādīt arī diezgan nebēdnīgu raksturu tiem, kam patīk sportisks braukšanas stils – it īpaši modifikācijā ar 2,0 litru benzīna motoru un elektromotoru.
Pagaidām esam izmēģinājuši tikai modifikācijas ar hibrīddzinējiem un tās ir OK. CVT transmisijai gan ir savas īpatnības, pie kurām jāpierod, bet - ieliekot to D režīmā, Corolla universālis sāk virzīties uz priekšu gandrīz bez skaņas, jo kustības uzsākšanu uz saviem pleciem ņem elektromotors. Eco režīmā elektromotora līdzdalība ir daudz lielāka nekā Sport režīmā, bet jebkurā gadījumā šī iesaiste ir lineāra un neuzbāzīga.
€
Testa brauciens
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …