Auto tests

Tesla
Model S
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos.
Model X ir amerikāņu elektroauto kompānijas Tesla pirmais SUV, kas, tāpat kā jau plaši pazīstamais Model S, piesaista ar pievilcīgu dizainu un inovatīvām tehnoloģijām.
Tiesa gan, tas nav auto, ko var atļauties ikviens – Model X ir luksusa līmeņa transportlīdzeklis, ko var pielīdzināt dārgākajām Range Rover Sport un Audi Q7 modifikācijām.
Visiem Tesla Model X ir pilnpiedziņa, taču tas nenozīmē, ka šis auto būtu līdzvērtīgs tādiem bezceļu pārvietošanās līdzekļiem kā Toyota Land Cruiser. Jāņem vērā, ka Model X nav īpaši augsts klīrenss, turklāt ne balstiekārta, ne arī auto apakšdaļas aizsardzība nav tādā līmenī, lai ar to būtu droši pārvietoties bezceļa apstākļos.
Par dinamiku gan nevar sūdzēties. Pat bāzes versija 75D spēj 0-100 km/h paātrinājumu izpildīt straujāk, nekā vairums sportisko hečbeku, kamēr P90D ar Ludicrous Speed pakotni (jā, to tiešām tā sauc) spēj mēroties spēkiem pat ar atsevišķiem superkāriem.
Braucot rāmākā režīmā, Tesla sola 400-500 km distances rezervi starp uzlādes reizēm, atkarībā no izraudzītās modifikācijas. Tomēr reālajā dzīvē var rēķināties, ka šī distance būs gandrīz par 100 km mazāka. Latvijas mērogiem gan ar to vajadzētu pietikt, taču jāņem vērā, ka pie mums nav pieejama Tesla Supercharger ātrās uzlādes punktu infrastruktūra. Šajās uzlādes vietās iespējams pusstundas laikā panākt, ka auto var veikt vēl 270 km distanci, taču šāds bezmaksas serviss pieejams tikai valstīs, kur atrodami oficiālie Tesla dīleri. Baltijas valstīs šāda dīlera vēl nav, tāpēc gan Model X iegāde, gan serviss - ar cenai atbilstošu apkalpošanu – jāveic, piemēram, Nīderlandē, Vācijā vai Zviedrijā. Savukārt uzlāde jāveic mājās (vai citviet) no parastas rozetes.
€
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar …