Auto tests
Peugeot
308 hečbeks
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
Vadītāja sēdeklis ir novietots salīdzinoši zemu, taču stūres kolonnas leņķi un dziļumu iespējams regulēt diezgan plašā diapazonā, atrodot ērtāko risinājumu. Sēdeklis ir ērts un pieejams arī ar masāžas funkciju. Ceļa pārredzamība ir laba, taču atpakaļskatu aizsedz masīvie jumta balsti. Šo problēmu atrisina distances sensori un – dārgākajās modifikācijās – arī atpakaļskata kamera. Kopumā Megane salons ir patīkama vieta, kur būt, pateicoties solīdiem apdares materiāliem un “ambientajiem” apgaismojuma akcentiem, kas ļoti labi izskatās diennakts tumšajā laikā. Pogu un slēdžu izvietojums šķiet parocīgs, vienīgie iebildumi varētu būt par to, ka ikreiz, kad nepieciešams regulēt salona ventilācijas intensitāti, tas jādara ar skārienjutīgā monitora palīdzību. Bāzes versijām ir 7,0 collu skārienekrāns, taču mūsu rekomendācija ir 8,7 collu “planšete”, kas ļauj ērtāk orientēties funkciju izvēlnēs.
Lai arī Megane salona ietilpība priekšējos sēdekļos nav tik liela kā labākajiem paraugiem šajā klasē, tā nebūt nešķitīs par mazu arī gara auguma cilvēkiem. Visapkārt ir dažādi sīklietu nodalījumi, bet elkoņbalstā ir USB un 12v pieslēgvietas, lai uzlādētu viedtālruni vai pievienotu videoreģistratora barošanas vadu. Vietas daudzums aizmugures sēdeklī ir diezgan viduvējs, salīdzinot ar Astra vai Octavia. Arī bagāžas nodalījuma ietilpība nevar mēroties ar klases līderiem, taču šķiet pietiekami liela bērnu ratiņiem, pāris čemodāniem vai vairākiem iepirkuma maisiem.
Salīdzinot ar konkurentiem, Megane cenā ietverts nedaudz plašāks aprīkojums, kā arī tādas ekstras, kas citiem auto šajā klasē pat netiek piedāvātas. Mūsu izvēle kristu uz Intens vai – vēl labāk - Bose, kas, kā liecina nosaukums, ietver Bose audiosistēmu un R-Link infosistēmu ar lielāku skārienjutīgo ekrānu. GT Line ietver sportiskāku ārējo un salona noformējumu, taču mūsuprāt par to nav vērts piemaksāt.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
Auto tests
Kia Cee'd ir nopietns konkurents labākajiem paraugiem šajā klasē, tāpēc pilnīgi noteikti ir apsvēršanas vērts variants. …
Auto tests
Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem …
Auto tests
Nenovērtējiet Scala par zemu tikai tā cenas dēļ. Vairākās kategorijās tas ir labāks pat par cenas ziņā dārgākiem ģimenes auto – tam ir patīkama gaita, pienācīga vadāmība, moderna multimediju sistēma un iespaidīgs …