Testa brauciens

Septiņvietīgs un elektrisks. Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008?
…
Ja vien nevēlaties iegādāties pilnībā elektrisko Peugeot e-208, jums būs jāizvēlas benzīna vai hibrīda benzīna dzinējs.
Lētākā klāsta versija ir 101 zirgspēku 1,2 litru benzīna motors (PureTech 100), kas ir arī mūsu favorīts. Tas ir atsaucīgs jau mazā motora apgriezienu diapazonā, strauji uzņemot tempu. Uz šosejas tas bez īpašas piepūles uzturēs nepieciešamo ātrumu, uzvedoties jestrāk nekā tādas pašas jaudas Renault Clio vai Volkswagen Polo.
Nedaudz palielinot budžetu, iespējams tikt pie hibrīda versijas, kas attīsta 101 vai 136 ZS. Dīzeļdzinēja opcija gan šeit vairs nav pieejama.
Lai gan Peugeot 208 ir ērts un mīksts lielceļu kreiseris, tas nav sportiskākais sava segmenta pārstāvis. Salīdzinot ar Ford Fiesta vai Audi A1, franču hečbeks straujākos pagriezienos sašūposies no vienas puses uz otru.
Tāpat šeit ir izmēros neliela stūre, atgādinot stūres ratu, kas tiek izmantots kartingos. Tomēr tā varēja būt atsaucīgāka, jo sniedz vadītājam pārāk maz informācijas par riteņu saķeri un stāvokli uz ceļa. Protams, tas ir pieraduma jautājums, taču vairāki konkurenti sagādās lielāku braukšanas prieku, to skaitā arī iepriekš minētais Renault Clio.
Peugeot 208 uzrāda labas komforta īpašības, nodrošinot sakārtotāku un mīkstāku gaitu kā Volkswagen Polo un Audi A1. Šīs īpašības saglabājas neatkarīgi no ātruma, taču tas izteikti jūtams uz lielceļa. Šajā vidē kompaktais hečbekas uzvedas kā izmēros lielāks auto.
Fakts, ka Peugeot balstiekārta ir mīkstāka nekā Renault Clio un Ford Fiesta neizbēgami nozīmē, ka līkumu kaskādēs virsbūvei būs tendence svārstīties, taču ne tik daudz kā Citroen C3. Pat nejaukas bedres un citi nelīdzenumi nerada pārlieki lielu diskomfortu.
Šī ir viena no Peugeot 208 spēcīgajām jomām. Ražotājam ļoti veiksmīgi izdevies apslāpēt ceļa un balstiekārtas radītos trokšņus. 1,2 litru PureTech motori radīs salonā dzirdamu dūkoņu paātrinājuma brīdī, taču tā izzudīs tiklīdz būs uzņemts ātrums. Dīzeļdzinējs būs dobjāks neatkarīgi no braukšanas ātruma, tomēr šo skaņu nevarētu saukt par traucējošu. To pašu var attiecināt uz vēja troksni, kas virs 100 km/h būs saklausāms vējstikla apvidū, nevienu brīdī neradot diskomfortu.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais E-3008 piesaka vairākus svarīgus jaunumus, bet var droši teikt, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Peugeot e-2008 ir jaunākais modelis Stellantis elektromobiļu saimē, kam tikusi atjauninātā …
Testa brauciens
Pirms četriem gadiem, kad mazās klases krosovers Peugeot 2008 parādījās jaunā, radikāli citā izskatā, mūs …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vakar Peugeot teica, ka tas ir kupejakrosovers, šodien – ka sedans ar …
Testa brauciens
Peugeot 408 pēc kārtas numura atrodas aiz Peugeot 508, taču pēc izmēriem, dizaina un pat prestiža …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šorīt Peugeot teica, ka tas ir coupe - krosovers. Citudien viņi saka, ka tas …
Testa brauciens
Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz …
Testa brauciens
Šoreiz TV Autoziņu ēdienkartē moderns elektrisks buss Peugeot e Expert. Paredzēts darbam, toties ļoti glaunā …
Honda Civic |
€ 19 180 |
![]() |
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Peugeot 208 |
€ 20 500 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
![]() |
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
![]() |
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
Auto tests
Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to …
Auto tests
Kia Cee'd ir nopietns konkurents labākajiem paraugiem šajā klasē, tāpēc pilnīgi noteikti ir apsvēršanas vērts variants. …
Auto tests
Septītās paaudzes VW Golf ir labākais no visiem. Ar to ir patīkami braukt, tas ir elegants un kluss, vārdu sakot - viens no pašiem labākajiem mazajiem ģimenes auto. …
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …