Auto tests
Kia
Sportage
Sportage ir laba vērtības un cenas proporcija, ietilpīgs interjers, taču braukšanas baudas ziņā šis krosovers atpaliek no dažiem konkurentiem, arī 1,7 litru tilpuma motors nav no klusākajiem. …
Stūrei un sēdekļiem ir plašs regulēšanas diapazons, kas atļauj ērti iekāroties pat gara auguma autovadītājiem. Mokka priekšējais panelis ir gandrīz tāds pats kā jaunajā Astra hečbekā, daudzas vajadzīgās funkcijas var atrast 7 collu skārienjutīgajā infosistēmas ekrānā. Ceļa pārredzamība ir laba, taču, manevrējot atpakaļgaitā, būs jāpaļaujas uz atpakaļskata kameru vai vismaz distances sensoriem - masīvie aizmugures loga balsti var aizšķērsot skatu. Tās ir papildaprīkojuma opcijas, taču labā ziņa ir tā, ka tās nav dārgas. Infosistēmā ir Apple CarPlay un Android Auto pieslēguma opcija viedtālruņiem, taču lielākā novitāte ir Opel OnStar sistēma. Visus jautājumus – par tuvākajiem zivju restorāniem un tamlīdzīgi - var adresēt zvanu centram, kas kalpo kā tiešsaistes palīgs 24 stundas diennaktī. Tas pat var nosūtīt attiecīgo karti uz jūsu Mokka X navigācijas sistēmu, bet avārijas gadījumā – automātiski dos ziņu glābšanas dienestiem ar jūsu koordinātām.
Priekšā un aizmugurē sēdošajiem vietas pietiek, ar noteikumu, ja brauc ne vairāk kā četratā. Īsos braucienos Mokka var uzņemt arī piekto pasažieri. Bagāžas nodalījums ir nedaudz mazāks kā Seat Ateca vai Nissan Qashqai, bet lielāks, nekā Juke. Salonā ir daudz sīklietu nodalījumu, taču kabatas durvīs nav īpaši lielas. Katrā ziņā Mokka X būs laba izvēle ģimenēm ar diviem pusaudžiem – vietas pietiks gan braucējiem, gan bagāžai. Aizmugures sēdekļus gan nevar bīdīt, kā dažiem konkurentiem, arī 356 litru ietilpīgais bagāžas nodalījums nav nekas satriecošs – tas ir vēl mazāks, nekā Renault Captur. Rezerves riteņa nav, ir tikai remonta komplekts, kas ļāvis atbrīvot vietu zem bagāžas nodalījuma grīdas.
Mokka X aprīkojumā pieejams praktiski viss, ko Opel var piedāvāt, ieskaitot adaptīvos ksenona lukturus ar tālo gaismu asistentu, ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu, adaptīvo kruīzkontroli un daudz ko citu, par salona ādas krāsām un variācijām nemaz nerunājot. Iepriekš jau minējām, ka lielākā novitāte ir Opel OnStar sistēma. Visus jautājumus – par tuvākajiem zivju restorāniem un tamlīdzīgi - var adresēt zvanu centram, kas kalpo kā tiešsaistes palīgs 24 stundas diennaktī. Tas pat var nosūtīt attiecīgo karti uz jūsu Mokka X navigācijas sistēmu, bet avārijas gadījumā – automātiski dos ziņu glābšanas dienestiem ar jūsu koordinātām. Lielākā daļa papildaprīkojuma un aksesuāru arī nav no „dārgā gala” – šajā ziņā Opel ir pircējam draudzīgs zīmols.
€
Auto tests
Sportage ir laba vērtības un cenas proporcija, ietilpīgs interjers, taču braukšanas baudas ziņā šis krosovers atpaliek no dažiem konkurentiem, arī 1,7 litru tilpuma motors nav no klusākajiem. …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
T-Roc krosovers nav tipisks Volkswagen, jo cenšas būt ne vien praktisks, bet arī modīgs. Dažu pircēju šaubas varētu rosināt T-Roc interjera apdares materiālu kvalitāte, taču kopumā T-Roc plusu ir krietni vairāk, nekā …
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …