Auto tests
Mercedes-Benz
A-Klase hečbeks
Mercedes A-Klase spēj sagādāt braukšanas prieku, taču papildaprīkojums var stipri sadārdzināt auto cenu. Izvēle jāizdara uzmanīgi. …
Tiem, kuriem patīk pie auto stūres atrasties augstu, Jazz būs lieliski piemērots. Sajūta ir kā atrasties mazā minivenā nevis kompaktā hečbekā. Stūrei un sēdeklim ir plašas regulācijas iespējas, lai vadītājs varētu justies ērti savā sēdpozīcijā.
Stūres, sēdekļa un pedāļu izvietojums ir pateicīgs komfortablam un ilgākam braucienam. Jāņem gan vērā, ka garākiem braucējiem varētu traucēt īsā sēdekļa pamatne, savukārt starp priekšējiem sēdekļiem esošo roku balsta pozīciju nav iespējams mainīt. Tāpat sēdekļiem iztrūkst arī jostas daļas regulācija iespēja.
Atšķirībā no citiem Honda modeļiem, piemēram, Civic un CR-V, šeit vairāk uzmanības veltīts ergonomikai. Pogu izvietojums ir parocīgs, savukārt klimata kontroles vadībai paredzēti apjomīgi fiziskie slēdži ērtākai vadībai. Aiz stūres esošais digitālais instrumentu panelis sākotnēji var šķist grūti uztverams, taču ar laiku pie tā izdosies pierast. Tas ietver plašu informācijas klāstu – navigāciju, braukšanas režīmus, borta datoru un citas funkcijas.
Pavadot ilgāko brauciena daļu pilsētā un ievērojot nesteidzīgu braukšanas ritmu, Jazz būs kluss ikdienas sabiedrotais. Elektriskais motors ir pietiekami jaudīgs, lai uz saviem pleciem varētu nodrošināt Jazz kustību bez iekšdedzes motora iesaistes. Pat brīdī, kad nepieciešama 1,5 litru motora līdzdalība, zemos apgriezienos tas būs patiesi rāms.
Sasniedzot lielāku braukšanas ātrumu, CVT automātiskā transmisija pēc paātrināšanās visai ilgi noturēs augstus motora apgriezienus, radot iespaidu, ka esam iesprūduši pirmajā pārnesumā. Tas būs izteikti dzirdams arī salonā sēdošajiem, satricinot citkārt tik mierīgo brauciena atmosfēru.
Tāpat nedaudz būs dzirdama arī vēja šņākoņa no sānu spoguļiem un sīki trokšņi no balstiekārtas puses. Reģeneratīvā bremžu sistēma ir progresīvāka nekā Toyota Yaris hibrīda modelī, ļaujot samazināt ātrumu līganāk un patīkamāk.
Ja auto novietošana stāvvietā līdz šim sagādājusi grūtības, Jazz ļaus šīs problēmas aizmirst. Hečbeka virsbūve veidota tā, lai radītu lielisku apkārtējo pārskatāmību. Vienīgās aklās zonas, līdzīgi kā konkurentiem, rada aizmugurējās statnes. Standarta aprīkojumā iekļauti priekšējie un aizmugurējie distances sensori, bet dārgākās versijās pieejama arī atpakaļskata kamera.
Jazz virsbūves forma ir līdzīga klasiskam minivenam, padarot to par ietilpīgāko hečbeku mazauto klasē. Pat gara auguma braucējiem nebūs jāsūdzas par ierobežotu telpu galvai vai plašumu kājām. Arī priekšā sēdošo pleciem vietas būs gana.
Durvju kabatās iespējams ievietot 250 ml ūdens pudeli, līdzās pārnesumkārbas svirai atrodas glāžu turētājs, bet priekšējā paneļa abos galos iespējams novietot vēl pa vienai glāzītei.
Tāpat šeit ir divi nelieli cimdu nodalījumi, mantu novietne zem roku balsta un maza tvertne līdzās klimata kontroles vadībai. Mēs gan vēlētos, lai šajos nodalījumos būtu gumijas pamatne, mazinot priekšmetu kustību brauciena laikā.
Līdercienīgie ietilpības rādītāji jūtami arī aizmugurē. Diviem pasažieriem tiek nodrošināts netipiski liels komforts un iespēja izmantot ērtu rokas balstu. Vieta būs arī trešajam pasažierim un viņa kājām – grīdā nav vietu ierobežojošais pacēlums.
Priekšējo sēdekļu atzveltnēs iestrādāta kabatiņa sīklietām un atsevišķs nodalījums mobilajam tālrunim.
Viens no lielākajiem Jazz trumpjiem ir “maģiskie” sēdekļi. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolocīt sadalījumā 60:40, tādejādi izveidojot līdzenu grīdu, savukārt sēdekļu pamatni iespējams pacelt vertikāli. Tas sniedz iespēju pārvadāt neparocīgus priekšmetus, piemēram, puķu podu, bez liekām raizēm.
Jazz bagāžnieka izmērs līdzinās tiem modeļiem, kas atrodas jau klasi augstāk. Mantu iecelšanu nedaudz apgrūtina ielādes slieksnis, taču tas nav tik augsts kā Renault Clio.
Praktiskajā kvadrātveida formas bagāžniekā vieta būs diviem lielizmēra čemodāniem. Brīdī, kad tiek nolaistas sēdekļu atzveltnes, Jazz pārvēršas par mazu furgonu – vietas ir patiesi daudz.
Bāzes versijā Jazz ieguvis 5,0 collu krāsaino displeju, Bluetooth savienojumu, USB ligzdas, DAB radio un četru skaļruņu audio sistēmu. SR līmenī iespējams iegūt 9,0 collu skārienjūtīgo displeju ar Apple CarPlay un Android Auto funkciju. Tas ļaus izmantot viedtālruņa navigāciju, nevis Honda modelī pieejamo Garmin sistēmu. Multimediju sistēma ir pietiekami atsaucīga un izvēlnes intuitīvas, bet tā lietošanu atvieglo arī daži fiziskie slēdži, kas kalpo kā īsceļi.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Mercedes A-Klase spēj sagādāt braukšanas prieku, taču papildaprīkojums var stipri sadārdzināt auto cenu. Izvēle jāizdara uzmanīgi. …
Auto tests
Ja tu meklē alternatīvu ierindas ģimenes hečbekam, Citroen DS4, iespējams, ir tas, ko tu meklē. Taču tev nāksies sadzīvot ar pacietu gaitu un upurēt praktiskumu un komfortu stila dēļ. …
Auto tests
Interesanta alternatīva populārākajiem šīs klases modeļiem, bažas rada ne pārāk labā Alfa Romeo uzticamības reputācija …
Auto tests
Hyundai i30 ir vairākas labas īpašības, turklāt - par ļoti pieņemamu cenu. Tas pilnīgi noteikti ir ievērības cienīgs auto. …