Uz konkurentu fona Jazz vienmēr pratis izcelties ar praktisku salonu un apskaužamu uzticamību, tomēr tā pārdošanas rādītāji nav bijuši tik augsti kā vienam otram sāncensim, piemēram, Ford Fiesta, Opel Corsa un Volkswagen Polo.
Lai gūtu lielāku popularitāti, ceturtās paaudzes modelis apguvis noderīgus trikus. Viens no tiem attiecināms uz hibrīda tehnoloģiju ar diviem elektromotoriem, kas pievienoti pie kompakta akumulatora un ņipra 1,5 litru četrcilindru benzīna agregāta. Līdzīgi kā Toyota Yaris, arī Jazz brauciena laikā izmanto gan degvielu, gan elektrību.
Veidojot salona dizainu, dizaineri iedvesmu smēlušies no izmēros mazākā Honda E elektroauto, papildinot digitālos ekrānus ar plašu drošības sistēmu klāstu.
Tāpat ir pieejama arī īpaša Jazz modifikācija, kas paredzēta braukšanai sarežģītākos apstākļos – Crosstar. Līdzinoties mazam SUV, šī versija atgādina Ford Fiesta Active. Lai pasargātu virsbūves krāsojumu, durvju apakšas, sliekšņi, riteņu arkas un bamperi veidoti no izturīgas plastmasas.
Vai jaunajam Jazz ir cerības pārspēt citus mazās klases modeļus? Uz šo jautājumu meklēsim atbildi mūsu apskatā.
Lapa 1 no 4