Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī.
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs.
Bet, ja runa ir par stilu, būtu grūti iebilst, ka tieši revolūcija ir tas, kas jau gadiem ir Honda Civic dizaineru prioritāte. Pilnībā no jauna veidotais, desmitās paaudzes Civic tam ir vēl viens pierādījums - un šoreiz ne tikai ar dizainu vien. Jaunais Civic ir vieglāks, garāks, zemāks un ar uzlabotu balstiekārtu - tā ir kombinācija, kas jaunajam Civic dod cerības veidot konkurenci tādiem šīs klases līderiem kā Škoda Octavia un Volkswagen Golf.
Nebeidzamajā konkurences cīņā būtisks faktors ir arī cena - jaunais Civic maksā, sākot no 19 180 eiro. Pircējiem ir divu benzīna dzinēju izvēle: trīscilindru 1,0 litra tilpuma turbomotors un četrcilindru 1,5 litru motors. Kā ierasts, 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors modifikāciju klāstu papildinās vēlāk, tāpat kā sportiskais Type R, kas faktiski uzskatāms par atsevišķu modeli.
Šajā testā lasi detalizētu Honda Civic aprakstu un izvērtē, kuras motoru un aprīkojuma kombinācijas šķiet vispiemērotākās.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
![]() |
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Peugeot 208 |
€ 20 500 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
![]() |
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
![]() |
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
Auto tests
Ja Audi A3 sedanu uztver kā ļoti kompaktu biznesa klases auto, tad 3.sērijas BMW salīdzinoši izskatās ļoti dārgs. Tomēr A3 Sportback būs praktiskāks, nekā sedans. …
Auto tests
Škoda Octavia varbūt nav pats stilīgākais auto šajā klasē, taču tas ir viens no labākajiem - komfortabls un ietilpīgs. Prātīgi komplektējot savu pirkumu, to var iegūt par ļoti labu cenu. …
Auto tests
Septītās paaudzes VW Golf ir labākais no visiem. Ar to ir patīkami braukt, tas ir elegants un kluss, vārdu sakot - viens no pašiem labākajiem mazajiem ģimenes auto. …
Auto tests
Peugeot 208 ir viens no labākajiem kompaktauto, kas pieejams Latvijā. Tas izceļas ar gaitas komforta īpašībām, salona kvalitāti un klusu gaitu. Tiesa, pie Renault Clio stūres būs nedaudz aizraujošāk. Mēs iesakām izvēlēties …